ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیوع کرونا آمازون را به دردسر انداخت؛ تأخیر در ارسال سفارشات و اتمام موجودی

آمازون اعلام کرد شیوع ویروس کرونا تحویل به موقع کالاها در سرویس پرایم را با اختلال مواجه کرده و برخی اقلام ضروری منزل نیز رو به اتمام هستند. آمازون با انتشار بیانیه ای گفت که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

آمازون اعلام کرد شیوع ویروس کرونا تحویل به موقع کالاها در سرویس پرایم را با اختلال مواجه کرده و برخی اقلام ضروری منزل نیز رو به اتمام هستند.

آمازون با انتشار بیانیه ای گفت که افزایش شدید خریدهای اینترنتی سبب شده تا ارسال سفارشات با تأخیر انجام شود. این شرکت اضافه کرد که به شکل شبانه روزی در حال همکاری با فروشندگان است تا از موجود بودن تمامی کالاها اطمینان حاصل کرده و با افزایش نیروها، تمامی سفارشات را طبق زمانبندی به دست خریداران برساند.

برخی از کالاهای پرفروش مثل آب معدنی و دستمال توالت در آمازون تمام شده اند و مشتریان که تا پیش از بحران کرونا کالاها را بسیار سریع و پس از یک یا دو روز دریافت می کردند، حالا باید سفارشات خود را چند روز دیرتر تحویل بگیرند. به گفته این شرکت، کالا پس از اضافه شدن به سبد خرید، چهار روزه به دست مشتری می رسد.

سرویس «آمازون پرایم» نیز که کالاها را یکی دو روزه ارسال می کرد، به خاطر شیوع ویروس کرونا با تأخیر آنها را به دست مشتریان می رساند. سرویس های سوپرمارکتی آمازون یعنی «Prime Now» و «Amazon Fresh» نیز تا چندین روز در تأمین کالاها دچار مشکل شدند و یا نتوانستند سفارشات را تحویل دهند.

افزایش تقاضای شدید، آمازون را با چالش های لجستیکی مواجه کرده است. این شرکت برای تأمین کالاها تلاش زیادی می کند، ولی تعطیلی برخی کارخانه ها در چین و کشورهای دیگر روند تأمین را با مشکل روبرو کرده است. علاوه بر این بعضی کارمندان مرکز تأمین این فروشگاه سر کار حاضر نشده و دورکاری می کنند.

بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی دنیا نیز از بحران کرونا در امان نمانده است؛ بحرانی که برای فروشگاه های اینترنتی کشور از جمله دیجی‌کالا، اُکالا و اسنپ مارکت نیز مشکلاتی به وجود آورده و ارسال سفارشات آنها را با تأخیر روبرو کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Sakaei
    Sakaei | ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

    خب اگر موجودیشون کم بوده چرا سفارش گرفتن ؟

  • aminaj
    aminaj | ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

    دیجی کالا ماشالا رکورد داره خیلی وقتا من کلا‌ سفارشمو لغو کردم چجور خرید اینترنتی تحویلش ۱۰ روز به بالاس

مطالب پیشنهادی