ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپانیا با کمک پهپاد شهروندان را مجبور به قرنطینه خانگی می‌کند [تماشا کنید]

پلیس اسپانیا پس از اعلام وضعیت اضطراری در این کشور، از تکنولوژی‌هایی که در اختیار دارد، برای برقراری نظم و قانون استفاده خواهد کرد. پلیس این کشور از پهپاد‌های بسیار پر سر وصدا برای کنترل ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

پلیس اسپانیا پس از اعلام وضعیت اضطراری در این کشور، از تکنولوژی‌هایی که در اختیار دارد، برای برقراری نظم و قانون استفاده خواهد کرد. پلیس این کشور از پهپاد‌های بسیار پر سر وصدا برای کنترل مردم بهره خواهد برد تا از شیوع بیشتر کرونا جلوگیری کند.

این اقدام پلیس اسپانیا ابتدا توسط رئیس پلیس این کشور در توییتر اعلام و سپس توسط نیروهای پلیس در سطح شهر مادرید اجرایی شد. پهپاد‌های پلیس مادرید که توسط یکی از اعضای نیروی حفاظتی کنترل می‌شد، به بلندگو‌های بسیار بلند مجهز شده بود. این پهپاد‌های به شهروندان مادرید اعلام می‌کرد که نباید در سطح شهر تجمع کنند و باید هر چه زودتر به خانه‌هایشان برگردند.

پلیس اسپانیا در توییتر می‌گوید:

ما از هیچ راهی برای حفاظت از جان مردم و شهروندان کوتاهی نمی‌کنیم. با این حال برخی از شما کار را برای ما سخت می‌کنید.

پلیس اسپانیا

مدیر ناوبری هوایی اسپانیا (ENAIRE) هم در توییتر اعلام کرده هماهنگی‌های لازم برای به پرواز در آوردن این پهپاد‌ها توسط نیروی پلیس انجام شده و حتی نیروی هوایی این کشور نیز در جریان است. مدیر ناوبری هوایی اسپانیا می‌گوید «هدف ما این است که به جامعه یادآوری کنیم باید در خانه بمانند».

اقدامات پلیس اسپانیا پس از اعلام وضعیت اضطراری در سراسر اسپانیا توسط پرز سانچز نخست وزیر این کشور صورت گرفته است. بر اساس اعلام دولت اسپانیا، تمامی شهروندان باید برای مدت ۱۵ روز در خانه‌های خود قرنطینه شوند تا از شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا جلوگیری شود. اسپانیا دومین کشور در اروپاست که بیشترین تلفات را از این ویروس داشته است.

ویروس کرونا تاکنون ۷۸۴۴ نفر را در این کشور آلوده کرده و ۲۹۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند. از همین رو تمامی فعالیت‌های ورزشی در این کشور تعلیق شده و مرز‌ها نیز برای مدت نامعلومی بسته خواهند بود. هنوز مشخص نیست که آیا پس از ۱۵ روز قرنطینه، شهروندان می‌توانند به زندگی عادی خود باز گردند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی