ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دورکاری میلیون‌ها کارمند در اروپا اپلیکیشن ارتباطی مایکروسافت را از کار انداخت

«مایکروسافت تیمز» (Microsoft Teams) در اروپا از دسترس خارج شد. این اتفاق همزمان با شیوع ویروس کرونا و دورکاری میلیون ها کارمند در کشورهای اروپایی رخ می دهد. کاربران در حال حاضر نمی توانند وارد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۰

«مایکروسافت تیمز» (Microsoft Teams) در اروپا از دسترس خارج شد. این اتفاق همزمان با شیوع ویروس کرونا و دورکاری میلیون ها کارمند در کشورهای اروپایی رخ می دهد. کاربران در حال حاضر نمی توانند وارد این سرویس شده و پیام ارسال کنند.

بخش پشتیبانی مایکروسافت با انتشار توییتی اعلام کرد که از مشکل مایکروسافت تیمز باخبر بوده و در حال رفع مشکلات مربوط به ارسال پیام در این سرویس است.

ابزار چت مایکروسافت در بدترین زمان ممکن از کار می افتد؛ بسیاری از شرکت ها از کارمندان خود درخواست کرده اند تا از منزل کار کرده و بوسیله ابزارهایی مثل مایکروسافت تیمز با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

دورکاری میلیون‌ها کارمند در اروپا مایکروسافت تیمز را از کار انداخت

حتی مدارس هم از مایکروسافت تیمز برای برگزاری کلاس های درسی به شکل اینترنتی استفاده می کنند. برخی مدرسه های هلند امروز از دانش آموزان درخواست کرده اند تا برای مطرح کردن سوالات خود از این نرم افزار استفاده کنند.

مایکروسافت تیمز برای دومین مرتبه در سال جاری میلادی از کار می افتد. این ابزار اوایل فوریه به خاطر فراموشی مایکروسافت در تمدید کردن گواهینامه SSL از دسترس خارج شده بود. غول نرم افزاری سرانجام پس از گذشت سه ساعت مشکلات تیمز را رفع کرد و به خاطر از کار افتادن این ابزار معذرت خواهی کرد.

چند ساعت پیش از کار افتادن مایکروسافت تیمز، اکس باکس لایو نیز برای مدت کوتاهی از دسترس خارج شد. مایکروسافت دلیل از کار افتادن این سرویس را اعلام نکرده، ولی احتمالاً بدلیل افزایش شدید تعداد کاربران رخ داده که به دلیل بحران کرونا خانه نشین شده‌اند و خود را با بازی کردن سرگرم می کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی