ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا C2
موبایل

نوکیا C2 معرفی شد؛ موبایلی اقتصادی با اندروید ۹ گو

HMD Global از گوشی اقتصادی جدید نوکیا با سیستم عامل اندروید گو برای سال 2020 رونمایی کرد. نوکیا C2 از صفحه نمایش 5.7 اینچی بهره می‌برد که حاشیه‌های زیادی در اطراف آن به چشم می‌خورد. ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

HMD Global از گوشی اقتصادی جدید نوکیا با سیستم عامل اندروید گو برای سال 2020 رونمایی کرد. نوکیا C2 از صفحه نمایش 5.7 اینچی بهره می‌برد که حاشیه‌های زیادی در اطراف آن به چشم می‌خورد.

سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از گوشی ارزان قیمت نوکیا C1 بودیم. در حالی که این دستگاه تنها قادر به پشتیبانی از شبکه 3G بود، نسل جدید آن با نام نوکیا C2 از شبکه 4G نیز پشتیبانی می‌کند.

نوکیا برای این گوشی هوشمند خود صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس درنظر گرفته و آن را به نسخه اندروید گو سیستم عامل اندروید 9 پای مجهز کرده. سیستم عامل اندروید گو در گوشی‌های با سخت افزار ضعیف عملکرد مناسبی دارد. در حاشیه بخش بالایی نمایشگر دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته که آن را یک فلاش LED همراهی می‌کند. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 2800 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع نیست.

نوکیا C2

نوکیا C2 دارای 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بوده که البته کاربران می‌توانند برای آن از کارت حافظه نیز استفاده کنند. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند نوکیا دوربین اصلی تکی 5 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED به چشم می‌خورد. نوکیا تصمیم گرفته جک 3.5 میلی‌متری هدفون را از جدیدترین گوشی اقتصادی خود حذف نکند.

برخلاف بسیاری از گوشی‌های موجود در بازار که قدرت آن‌ها را چیپست‌های کوالکام و یا مدیاتک تامین می‌کنند، نوکیا C2 به پردازنده 4 هسته‌ای Unisoc مجهز شده که فرکانس هسته‌های آن به 1.4 گیگاهرتز می‌رسد. کاربران برای شارژ این دستگاه باید از پورت قدیمی MicroUSB 2.0 استفاده کنند. در حالی که هنوز قیمت و زمان عرضه این گوشی هوشمند مشخص نشده، نوکیا اعلام کرده کاربران قادر به سفارش آن در رنگ‌های مشکی و فیروزه‌ای خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی