ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون اپل پاور بیتس 4 با شارژدهی 15 ساعته معرفی شد

هدفون اپل پاور بیتس 4 سرانجام به طور رسمی رونمایی شد. این محصول گزینه ارزان قیمت هدفون تماماً بیسیم پاور بیتس پرو محسوب شده و شارژدهی بیشتری را نسبت به آن به ارمغان می آورد. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰

هدفون اپل پاور بیتس 4 سرانجام به طور رسمی رونمایی شد. این محصول گزینه ارزان قیمت هدفون تماماً بیسیم پاور بیتس پرو محسوب شده و شارژدهی بیشتری را نسبت به آن به ارمغان می آورد.

هدفون اپل پاور بیتس 4 سرانجام پس از افشای مشخصات و عرضه در فروشگاه والمارت پیش از رونمایی رسمی، معرفی شد. این محصول که بدون در نظر گرفتن عدد چهار در انتهای نامش همان «پاوربیتس» خوانده می شود، همانند نسل های قبلی طراحی دور گردنی دارد ولی در نسل جدید سیم پشت گوش قرار می گیرد.

هدفون اپل پاور بیتس 4 معرفی شد

هدفون اپل پاور بیتس 4 در بسیاری از زمینه ها نسبت به نسل قبل پیشرفت کرده است. شارژدهی در مدل جدید به 15 ساعت رسیده که نسبت به هدفون پاور بیتس 3 با 13 ساعت شارژدهی بهبود داشته است. همچنین همانند پاور بیتس پرو از گواهی IPX4 پشتیبانی کرده و تا حدودی در برابر پاشیده شدن آب و عرق مقاوم خواهد بود.

پاور بیتس 4 به لطف بهره مندی از تراشه H1 اپل به سرعت با آیفون جفت شده و فرامین صوتی سیری را بدون نیاز به فشردن دکمه دریافت می کند. به گفته بیتس، کیفیت صدای این هدفون شبیه پاور بیتس پرو است که در حال حاضر یکی از بهترین هدفون های بازار از لحاظ کیفیت صدا به شمار می رود.

هدفون مورد بحث از طریق درگاه لایتنینگ شارژ شده و درون جعبه آن کابل USB-A به لایتنینگ و کیف نرم برای حمل گوشی ها قرار گرفته است.

کارشناس سایت ورج پس از استفاده چند روزه از هدفون پاور بیتس 4، آنرا برای کسانی که هدفون های تماماً بی‌سیم را دوست نداشته و نگران گم شدن گوشی ها هستند، گزینه ای ارزان قیمت، مناسب و با شارژدهی بیشتر نسبت به پاور بیتس پرو (9 ساعت) معرفی می کند.

اپل پاور بیتس 4 در رنگ های مشکی، سفید و قرمز از تاریخ 18 مارس (28 اسفند) به قیمت 149 دلار از فروشگاه های اپل، Best Buy و خرده فروشی های مجاز قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی