ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت
تکنولوژی

پس از اپل نوبت به مایکروسافت رسید؛ تعطیلی فروشگاه‌ها در سراسر جهان تا زمانی نامشخص

اکثر غول‌های تکنولوژی یکی پس از دیگری مراسم‌ها و فروشگاه‌های خود را لغو و تعطیل کرده‌اند که از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنند. جدیدترین کمپانی که به این جرگه پیوسته، مایکروسافت است. بنا بر ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۰

اکثر غول‌های تکنولوژی یکی پس از دیگری مراسم‌ها و فروشگاه‌های خود را لغو و تعطیل کرده‌اند که از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنند. جدیدترین کمپانی که به این جرگه پیوسته، مایکروسافت است. بنا بر اعلام این کمپانی، تمامی فروشگاه‌های فیزیکی غول ردموندی در سراسر دنیا تا اطلاع ثانوی تعطیل شده‌اند.

چند روز پس از اعلام تعطیلی اپل استور‌های خارج از چین از سوی کمپانی اپل، مایکروسافت نیز اعلام کرده که از الان تا اطلاع ثانوی، تمامی فروشگاه‌های فیزیکی این کمپانی در سراسر دنیا تعطیل می‌شود. این تصمیم برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اتخاذ شده و کمپانی سیاتلی می‌گوید هدف آن‌ها حفاظت از جان کارمندان و شهروندان است.

ان کمپانی در توییت خود می‌گوید:

تمامی فروشگاه‌های مایکروسافت به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شده است. ما می‌دانیم که خانواده‌ها، کارمندان دور کار و کسب و کارها، متحمل فشار زیادی هستند به همین دلیل ما در مایکروسافت ارائه خدمات آنلاین را ادامه خواهیم داد.

مایکروسافت

مایکروسافت برای پیشگیری و کمک به مشتری‌های خود نیز مراکز خدماتی و کمک‌رسانی را بر پا کرده تا آن‌ها را در رابطه با ویروس کرونا آگاه کند. این تصمیم کمپانی مایکروسافت در حالی اتخاذ می‌شود که چندی پیش به دلیل همین ویروس کرونا، مراسم سالانه بیلد خود را لغو کرد و به جای آن اعلام شد کمپانی ردموندی قصد دارد به صورت پخش زنده و آنلاین آن را برگزار کند.

مراسم MVP سامیت این کمپانی نیز که قرار بود در تاریخ ۱۵ الی ۲۰ مارس برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است. این مراسم هم به صورت آنلاین در تاریخ دیگری برگزار می‌شود. به صورت کلی باید گفت که ویروس کرونا تقریبا تمامی مراسم‌ها و فروشگاه‌های غول‌های تکنولوژی مانند اپل، مایکروسافت و گوگل را کنسل کرده و تعطیل است.

همچنان معلوم نیست که آیا این ویروس قصد عقب‌نشینی داد یا خیر، زیرا هر روز از تاثیرات منفی آن می‌شنویم و فعلا خبری از دارو یا واکسن برای آن نشده است. البته با تست اولین واکسن آن در همین سیاتل آمریکا، باید امیدوار باشیم که راه‌حل مقابله با این ویروس مخوف به زودی به دست می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی