ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خروج خودروسازان از روسیه
معرفی و بررسی خودرو

بررسی ویدیویی ب ام و X7 توسط کلکسیونر ایرانی ساکن آمریکا [تماشا کنید]

در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 بود که ب ام و با پرده برداری از کانسپت X7 iPerformance تمایل خود را برای تولید یک شاسی بلند فول سایز نشان داد. نتیجه این تمایل یک سال بعد ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۲۰:۳۰

در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2017 بود که ب ام و با پرده برداری از کانسپت X7 iPerformance تمایل خود را برای تولید یک شاسی بلند فول سایز نشان داد. نتیجه این تمایل یک سال بعد در اکتبر 2018 نمود پیدا کرد و باواریایی ها طی مراسمی آنلاین از نسخه خیابانی کانسپت مذکور با نام X7 رونمایی کردند.

کانسپت ب ام و X7 iPerformance

پس از معرفی X7، ب ام و با انتقادهای زیادی روبرو شده و حتی برخی به تمسخر این خودرو پرداختند. دلیل این امر کاملا مشخص بود: ابعاد نامتعارف جلوپنجره کلیوی شکل که مشابه آن پیشتر در هیچ یک از محصولات تولیدی خودروساز آلمانی دیده نشده بود.

بررسی ب ام و X7

زشت یا زیبا ب ام و X7 با آن نمای روبروی جنجالی خود آمده تا به مصاف رقبایی چون مرسدس بنز GLS، لینکلن نویگیتور، لکسس LX و اینفینیتی QX80 برود. مثل دیگر محصولات ب ام و، این شاسی بلند لوکس نیز در نسخه هایی متفاوت و با پیشرانه های بنزینی و دیزلی به فروش می رسد.

بررسی ب ام و X7

مدل های پایین رده از X7 نیروی خود را از موتور دیزلی و بنزینی 3 لیتری 6 سیلندر دریافت می کنند. این موتورها به ترتیب 260 و 335 اسب بخار قدرت دارند، تریم های بالارده نیز از موتور سه لیتری دیزلی با چهار توربو یا موتور بنزینی 4.4 لیتری V8 سود می برند. این موتورها هم به ترتیب حدود 400 و 530 اسب بخار قدرت تولید می کنند. نیروی تولیدی توسط تمامی این موتورها از طریق گیربکس 8 سرعته خودکار به سمت چرخ ها هدایت می شود.

بررسی ب ام و X7

ب ام و برای مدل پایه از X7 قیمتی در حدود 75 هزار دلار تعیین کرده که تقریبا مشابه با رقبای مستقیم است. به عنوان نمونه بهای مرسدس بنز GLS 450 نیز از همین حدود شروع می شود. X7 اخیرا سوژه یکی از ویدیوهای علی بخردی - کلکسیونر ایرانی ساکن آمریکا- شده و او به جزئیات جالبی در رابطه با این شاسی بلند فول سایز آلمانی پرداخته است. چنانچه دوست دارید بیشتر و بهتر با این خودرو آشنا شوید، دعوت می کنیم ویدیوی زیر را تماشا فرمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی