۵ وبسایت و منبع برتر جهت آماده شدن برای آزمون IELTS

۵ وبسایت و منبع برتر جهت آماده شدن برای آزمون IELTS

آماده شدن برای آزمون IELTS خارج از کلاس متوقف نمی شود. اینترنت منبعی فوق العاده از اقلام اضافی رایگان برای تمرین IELTS است. اما با این همه انتخاب و گزینه، بهترین منابع اینترنتی برای موفقیت در این آزمون مهم کدام ها هستند؟ در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ۵ منبع اینترنتی و وبسایت برتر در زمینه آمادگی برای آزمون IELTS آشنا کنیم.

در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با 5 منبع اینترنتی و وبسایت برتر در زمینه آمادگی برای آزمون IELTS آشنا کنیم که کمک زیادی به موفقیت شما خواهند کرد.

۱-IELTS.org

این یکی همان سایت رسمی آزمون IELTS بوده و منبع فوق العاده ای برای استفاده به منظور آشنا شدن با نحوه کارکرد این آزمون است. در این وبسایت اطلاعات مفید زیادی در مورد آزمون های واقعی IELTS خواهید یافت: اطلاعات کلی در مورد فرمت آزمون، چگونگی ثبت نام کردن، محل های معتبر انجام آزمون در سراسر جهان، سوالات نمونه آزمون و نکاتی در مورد چگونگی آماده شدن برای این آزمون. همچنین یک صفحه فیسبوک فعال مربوط به این موسسه وجود دارد که حاوی سوالات و نکته های مفیدی بوده و دائماً بروزرسانی می شود. در این صفحه می توانید در مورد پست های گذاشته شده کامنت گذاشته، سوال پرسیده و با دیگر کسانی که قصد انجام این آزمون را دارند گفتگو کنید.

آدرس: www.IELTS.org

۲- IELTS-simon

این وبسایت نیز منابع بسیار گرانبهایی به منظور آماده شدن برای آزمون IELTS دارد. این سایت توسط یک کارشناس حوزه IELTS راه اندازی و مدیریت می شود که در گذشته مسئولیت انجام این آزمون را بر عهده داشته است. توصیه ها و مشاوره هایی که در این وبسایت ارائه می شوند از جانب کسانی است که با چگونگی موفق شدن در این آزمون آشنایی کامل دارند. سایت مذکور به صورت روزانه بروزرسانی شده و هر روز یک درس مربوط به IELTS در آن ارائه می شود. همچنین در وبسایت IELTS-simon، مقادیر زیادی از اطلاعات و درس های مربوط به این آزمون را به صورت رایگان خواهید یافت: نمونه سوالات، نمونه پاسخ ها و تعداد زیادی نکته و ترفند در مورد خود آزمون. می توانید در این سایت مشترک شده تا به صورت روزانه درس ها و نکاتی به ایمیل شما ارسال شود.

آدرس: ielts-simon.com

۳- IELTS Buddy

بسیار ساده رخ می دهد که افراد روی مهارت ها، تکنیک ها و تمرین آزمون IELTS تمرکز کرده و دایره لغات و گرامر که برای این آزمون بسیار مهم هستند را فراموش کرد. IELTS Buddy یک وبسایت بسیار مفید است که وی این حوزه های مهم تمرکز دارد. بخش اطلاع رسانی این وبسایت در مورد لغت شناسی و گرامر برای آزمون بسیار مهم است که همراه با آن فهرستی از لغات آکادمیک و ساختارهای گرامری مناسب برای مهارت نوشتاری گنجانده شده است. این وبسایت همچنین منابع و اطلاعات زیادی همانند دو وبسایت قبلی در زمینه آزمون IELTS ارائه می دهد: اطلاعات مفید در مورد فرمت آزمون، مقالات و سوالات نمونه آزمون و اقلام قابل دانلود.

در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با 5 منبع اینترنتی و وبسایت برتر در زمینه آمادگی برای آزمون IELTS آشنا کنیم که کمک زیادی به موفقیت شما خواهند کرد.

آدرس: www.ieltsbuddy.com

۴-IELTS Liz YouTube channel

اگر یک رویکرد تصویری به یادگیری زبان انگلیسی را ترجیح می دهید، IELTSLiz یک کانال یوتیوبی دوست داشتنی دارد که توسط یک مدرس زبان انگلیسی و کارشناس آزمون IELTS مدیریت می شود. درس های ویدیویی این کانال تمامی ۴ بخش آزمون IELTS را شامل شده که بسیار جذاب، منسجم و مفید هستند. همچنین نکات کلی و مشاوره هایی در مورد این آزمون ارائه شده و بخش لغت شناسی نیز پوشش داده می شود.

آدرس: www.youtube.com/user/ieltsliz

۵-IH London blog

اطلاعات و مشاوره های زیادی در زمینه آزمون IELTS در اینترنت وجود دارد که می تواند بسیار گیج کننده باشد. IH London یک مرکز آزمون IELTS شناخته شده و یک مرکز تدریس زبان مشهور است که بخش منابع بسیار خلاصه اما مفیدی دارد. در این وبسایت می توانید نکته هایی در مورد اینکه چگونه نمره رایتینگ خود را افزایش داده، چگونه برای بخش لیسنینگ آماده شده و بسیاری نکات دیگر در مورد بخش های دیگر آزمون را بیابید. این وبسایت یک منبع بسیار ساده، خلاصه اما مفید جهت آمادگی برای آزمون IELTS است.

آدرس: www.ihlondon.com/blog/posts/2014/all-about-ielts/

بیشتر بخوانید: نکته های طلایی برای موفقیت در آزمون IELTS

منبع: ihaberdeen
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود