ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قطع شبکه اپراتورهای موبایل در بریتانیا؛ اختلال در دورکاری میلیون‌ها شهروند

شبکه تمام اپراتورهای اصلی موبایل در بریتانیا دچار اختلال شده و سرویس دهی را با مشکل مواجه کرده است. این مساله باعث شده تا میلیون ها کارمند بریتانیایی نتوانند از منزل کار کنند. قطع سراسری ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۰

شبکه تمام اپراتورهای اصلی موبایل در بریتانیا دچار اختلال شده و سرویس دهی را با مشکل مواجه کرده است. این مساله باعث شده تا میلیون ها کارمند بریتانیایی نتوانند از منزل کار کنند.

قطع سراسری شبکه های مخابراتی در بریتانیا برقراری تماس یا ارسال پیام کوتاه را برای میلیون ها شهروند غیر ممکن کرده است. شبکه چهار اپراتور اصلی بریتانیا شامل EE, O2, Vodafone و Three از کار افتاده است.

بر اساس آمارهای سایت Down Detector، اختلال در شبکه اپراتورهای انگلستان از امروز حدود ساعت دو بعد از ظهر به وقت تهران شروع شده و مشتریان را در سرتاسر انگلستان تحت تأثیر قرار داده. بسیاری از کاربران می گویند برقراری تماس یا ارسال پیام کوتاه به سختی انجام می شود، برخی دیگر نیز قطع شدن اینترنت موبایل را گزارش کرده اند.

قطع اپراتورهای موبایل در بریتانیا

یکی از اپراتورهای انگلستان به نام O2 ضمن تأیید اختلال در شبکه گفت که تیم های فنی آن در حال بررسی مشکل هستند. اپراتور دیگر انگلستان یعنی EE نیز در مصاحبه با سایت BBC اعلام کرد که مشکل را رفع می کند. تاکنون دلیل اصلی از کار افتادن شبکه اپراتورهای بریتانیایی منتشر نشده است.

اختلال در شبکه اپراتورهای انگلستان در بدترین زمان ممکن رخ می دهد؛ میلیون ها کارمند در بریتانیا به دلیل شیوع ویروس کرونا خانه نشین شده اند و از منزل کار می کنند. بسیاری از کاربران شاکی اعتراضات خود را در توییتر منتشر کردند و مختل شدن شبکه در زمان قرنطینه خانگی را به باد انتقاد گرفتند.

به فاصله کوتاهی پس از قطعی، شرکت مخابراتی ودافون با انتشار بیانیه ای اعلام کرد اختلال در شبکه این اپراتور «کوتاه مدت» بوده و تنها 9 درصد از تماس ها در شبکه 3G را تحت تأثیر قرار داده است.

تا لحظه درج این مطلب 1553 نفر در بریتانیا به ویروس کرونا مبتلا شده و 56 نفر نیز در اثر آن جان خود را از دست داده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی