ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارائه خدمات رزرو هتل و اقامتگاه در پلتفرم‌های آنلاین تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور اعلام کرده است که پلتفرم‌های آنلاین تا اطلاع ثانوی حق ارائه خدمات گردشگری در حوزه رزرو هتل، مسکن، سوئیت، و اقامتگاه‌های مختلف را ندارند. دادستانی کل کشور همچنین در ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۱

معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور اعلام کرده است که پلتفرم‌های آنلاین تا اطلاع ثانوی حق ارائه خدمات گردشگری در حوزه رزرو هتل، مسکن، سوئیت، و اقامتگاه‌های مختلف را ندارند. دادستانی کل کشور همچنین در نامه خود اعلام کرده است که با شرکت‌ها و سایت‌هایی که به هر نحو از این موضوع تخطی نمایند، به شدت برخورد خواهد شد.

«رضا الفت نسب»، عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی با اعلام همین خبر به دیجیاتو می‌گوید این محدودیت صرفاً برای پلتفرم‌ها، سایت‌ها و استارتاپ‌ها نیست و در فضای سنتی هم شاهد محدودیت‌های اینچنینی هستیم: «بر اساس آنچه امروز در کشور قابل مشاهده است، این شرایط عادی نیست اما از سوی دیگر متاسفانه شاهد آن هستیم که افراد زیادی در حال سفر کردن هستند.»

نکته مهم اینجاست که امروز، آخرین روز کاری سال ۹۸ است و به احتمال زیاد، افرادی که قصد رزرو هتل و اقامتگاه را داشته‌اند، قبلاً رزروهای خود را انجام داده‌اند.

نکته قابل تامل دیگر این است که ۱۹ اسفند ماه، دادستانی کل کشور دستورالعمل مشابهی را برای همین محدودیت منتشر کرده بود که پس از چند ساعت، لغو شد.

الفت نسب اعلام می‌کند در آینده و پس از عبور از شرایط کنونی، دادستانی کل کشور با اعلام به اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی، لغو محدودیت را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی