ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی هایسنس از اولین تلویزیون دو نمایشگره 8K دنیا

هایسنس (Hisense) از اولین تلویزیون دو نمایشگره دنیا رونمایی کرد. این تلویزیون 85 اینچی نزدیک به 11 هزار دلار قیمت داشته و رزولوشن 8K را به ارمغان می آورد. یکی از مهم ترین ویژگی های ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۳۰

هایسنس (Hisense) از اولین تلویزیون دو نمایشگره دنیا رونمایی کرد. این تلویزیون 85 اینچی نزدیک به 11 هزار دلار قیمت داشته و رزولوشن 8K را به ارمغان می آورد.

یکی از مهم ترین ویژگی های تلویزیون هایسنس 85U9E TV، صفحه نمایش آن است. این نمایشگر از رزولوشن 8K پشتیبانی می کند و محتواها را با نرخ رفرش 120 هرتز نمایش می دهد. همچنین از فناوری پیشرفته کنترل نور پس زمینه بهره مند بوده و از هوش مصنوعی و الگوریتم های HDR پشتیبانی می کند. به عبارت دیگر این محصول با استفاده از یادگیری ماشینی و اصلاحات نرم افزاری و سخت افزاری، بهترین تجربه دیداری را برای کاربر فراهم می کند.

این تلویزیون برای فیلم هایی که به صورت نیتیو با نرخ 60 یا 120 فریم بر ثانیه فیلمبرداری نشده اند، فناوری 8K MEMC را برای پنل 120 هرتزی به ارمغان می آورد. این فناوری برای فیلم هایی که نرخ فریم بالا دارند و همچنین گیمینگ کاربردی خواهد بود.

تلویزیون 85U9E TV هایسنس

تلویزیون 85U9E TV از 113 تراشه مستقل برای کنترل نور پس زمینه برخوردار است که با دقت بالا تمامی 1694 پارتیشن نور پس زمینه را کنترل می کنند. این محصول به لطف بهره مندی از هوش مصنوعی و موتور تصویر دو هسته ای، می تواند با استفاده از الگوریتم های پیشرفته به طور لحظه ای در محتوای نمایش داده شده تغییراتی ایجاد کند.

تلویزیون 85U9E TV با وجود بهره مندی از پنل 8K قابلیت نمایش محتواهای 2K و 4K را دارد، بنابراین مشکلی از بابت نمایش فیلم های قدیمی وجود نخواهد داشت. سازنده مدعی شده این تلویزیون از لحاظ دقت رنگ از آیفون 11 برتر بوده و تلویزیون های 8K را از نو تعریف می کند.

از دیگر ویژگی های این تلویزیون می توان به روشنایی حداکثر 4096 نیت اشاره کرد که برای تمام قسمت های نمایشگر صدق می کند. مدل دو نمایشگره این تلویزیون نیز به بازار عرضه می شود که شامل نمایشگر اصلی 85 اینچی و نمایشگر ثانویه 28 اینچی می شود. نمایشگر دوم زیر تلویزیون قرار گرفته و ضمن پشتیبانی از فرامین صوتی، نوتیفیکیشن های وسایل هوشمند منزل را نشان می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

    نسبت به بقیه تلویزیون های ۸k 85 اینچ این ارزان تره بقیه خیلی قیمت هاشون از این ۱۱ هزار دلاری بالاتره

مطالب پیشنهادی