ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آمازون
تکنولوژی

آمازون دریافت کالاهای غیرضروری را متوقف کرد؛ اولویت با لوازم بهداشتی و کالاهای اساسی

آمازون به منظور انبار کردن هر چه بیشتر کالاهای ضروری و افزایش توانایی برای پاسخگویی به تقاضای بالا در پی شیوع ویروس کرونا، موقتاً به لوازم بهداشتی و کالاهای اساسی منزل اولویت داد و انبارهای ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

آمازون به منظور انبار کردن هر چه بیشتر کالاهای ضروری و افزایش توانایی برای پاسخگویی به تقاضای بالا در پی شیوع ویروس کرونا، موقتاً به لوازم بهداشتی و کالاهای اساسی منزل اولویت داد و انبارهای آن در آمریکا، انگلستان و کشورهای اروپایی تا تاریخ 5 آوریل (17 فروردین 99) فقط کالاهای ضروری را از فروشندگان دریافت می کنند.

البته کالاهای غیر ضروری همچنان در آمازون به فروش می رسند، ولی احتمال تمام شدن آنها در هفته های آتی وجود دارد و فروشندگان باید سفارشات را مستقیماً به خریداران ارسال کنند.

آمازون روز سه شنبه با انتشار نامه ای خطاب به فروشندگان اعلام کرد که خریدهای اینترنتی به شدت افزایش یافته و لوازم بهداشتی و اساسی منزل به سرعت در حال تمام شدن هستند، بنابراین این فروشگاه موقتاً به کالاهای اساسی اولویت خواهد داد تا آنها را هر چه زودتر به مشتریان ارسال کند.

آمازون موقتا دریافت کالاهای غیرضروری را متوقف کرد

بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی دنیا محصولات مربوط به نوزادان، کالاهای بهداشتی و ضروری منزل، آرایشی و مراقبت شخصی، خوار و بار، محصولات صنعتی، علمی، محصولات مربوط به حیوانات خانگی و همچنین کتاب را به عنوان کالاهای ضروری معرفی کرده است.

آمازون اعلام کرد قانون جدید علاوه بر محصولات انبارهای این شرکت، شامل محصولات فروشندگان شخص ثالث که در این پلتفرم فعالیت می کنند نیز می شود.

آمازون روز دوشنبه تصمیم گرفت تا 100 هزار راننده و کارگر جدید برای انبارهایش استخدام کند. این شرکت همچنین حقوق ساعتی کارکنان یاد شده را تا ماه آینده 2 دلار افزایش داد.

خانه نشین شدن مردم در پی شیوع ویروس کرونا سبب شده تا خریدهای اینترنتی از بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی دنیا به شدت افزایش یابد. میزان خریدهای اینترنتی از آمازون آنقدر زیاد بوده که این فروشگاه چند روز قبل از تأخیر در ارسال سفارشات سرویس پرایم خبر داد و اضافه کرد کالاهای اساسی به سرعت در حال تمام شدن هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی