ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مدل‌های جدید آیپد پرو از طریق سایت چینی اپل

لو رفتن اتفاقی محصولات پیش از معرفی آن‌ها اتفاق تازه‌ای نیست. اخیرا شعبه چین کمپانی اپل ۴ مدل آیپد پرو را در وب سایت خود قرار داده و شماره مدل‌های آن‌ها را مشخص کرده است. ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۰:۱۵

لو رفتن اتفاقی محصولات پیش از معرفی آن‌ها اتفاق تازه‌ای نیست. اخیرا شعبه چین کمپانی اپل ۴ مدل آیپد پرو را در وب سایت خود قرار داده و شماره مدل‌های آن‌ها را مشخص کرده است. با این حال پیش از این که این عکس از وب سایت حذف شود، علاقه‌مندان کنجکاو از آن اسکرین شات گرفتند.

دو مدل آیپد پرو پیش از این در پایگاه داده ECC (کمیسیون اقتصادی اوراسیا) قرار گرفته بود. قرار گرفتن مدل‌های A2228 و A2229 در پایگاه داده این سازمان نشان دهنده این است که نباید فاصله چندانی با معرفی این تبلت‌ها داشته باشیم. به صورت معمول و با استناد به گذشته، هرگاه محصولی در پایگاه داده ECC قرار می‌گرفت، تنها چند روز بعد، اپل از آن رونمایی می‌کرد.

اگر بخواهیم به تفکیک مدل‌های لو رفته را بررسی کنیم به شرح زیر خواهند بود:

  • مدل A2228: آیپد پرو ۱۱ اینچی وای فای
  • مدل A2229: آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی وای فای
  • مدل A2231: آیپد پرو ۱۱ اینچی LTE
  • مدل A2233: آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی LTE
آیپد پرو
اطلاعات مربوط به آیپد پرو در وب سایت ECC

پیش از این تعداد زیادی از محصولات اپل مانند مک‌بوک، آیفون، اپل واچ، ایرپاد و همین آیپد پس از سر درآوردن از پایگاه داده ECC، با فاصله چند روز یا نهایتا چند هفته معرفی شدند. از همین رو انتظار می‌رود که آیپد پرو جدید نیز به زودی معرفی شود. البته در این بین معضلی به نام ویروس کرونا وجود دارد که تمامی محاسبات را بر هم می‌زند.

انتظار می‌رفت اپل از آیپد پرو و آیفون ۹ در کنار محصولات دیگر در مراسمی در پایان ماه مارس رونمایی کند، اما شیوع ویروس کرونا آن را به تعویق انداخت. با این حال با توجه به این که به صورت سنتی این ماه مختص به معرفی محصولات اپل است، می‌توان تصور کرد که اپل همانند پاور بیتس ۴، آن را به صورت ناگهانی یا حداقل طی مراسمی آنلاین معرفی کند.

آیپد پرو
عکس افشا شده توسط سایت چینی اپل از مدل‌های آیپد پرو

در رابطه با آیپد پرو لو رفته در وب سایت چینی اپل نیز باید بگوییم که فارغ از شماره مدل آن‌ها، اطلاعات دیگری افشا نشده است. اگر هم بخواهیم به اطلاعات موجود در پایگاه داده ECC استناد کنیم، تنها می‌دانیم که آیپد پرو جدید با سیستم‌عامل iPadOS، دوربین ۳ گانه همانند آیفون ۱۱ پرو و یک دوربین ToF به بازار عرضه می‌شود؛ اطلاعاتی که پیش از این نیز می‌دانستیم. با این حال اگر تمامی این داده‌ها را کنار هم بگذاریم، می‌توان نتیجه گرفت که فاصله چندانی با زمان معرفی این تبلت قدرتمند باقی نمانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی