ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ گلکسی M21
موبایل

سامسونگ گلکسی M21 معرفی شد؛ باتری غول پیکر و پشتیبانی از شارژ سریع

جدیدترین عضو خانواده گلکسی M رونمایی شد. سامسونگ گلکسی M21 که از دوربین اصلی سه گانه و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، با قیمت پایه 175 دلار به فروش می‌رسد. سامسونگ که به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۲

جدیدترین عضو خانواده گلکسی M رونمایی شد. سامسونگ گلکسی M21 که از دوربین اصلی سه گانه و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد، با قیمت پایه 175 دلار به فروش می‌رسد.

سامسونگ که به تازگی گوشی گلکسی A11 را معرفی کرده، این‌بار از گوشی گلکسی M21 پرده برداشته است. این گوشی هوشمند برای تامین قدرت خود از چیپست اگزینوس 9611 استفاده می‌کند که در گذشته شاهد استفاده از آن در گوشی گلکسی M30s بودیم. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار می‌شود که رم آن از نوع LPDDR4x است. کاربران می‌توانند در این محصول از کارت حافظه استفاده کنند.

این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 6.4 اینچی Infinity-U با فناوری سوپر امولد و نسبت تصویر 19.5:9 بوده و رزولوشن آن به فول اچ دی پلاس می‌رسد. انرژی این دستگاه را یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 15 واتی است.

سامسونگ گلکسی M21

روی پنل پشتی جدیدترین عضو خانواده گلکسی M دوربین اصلی سه گانه به چشم می‌خورد. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 123 درجه و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود به یک سنسور 20 مگاپیکسلی دسترسی دارند.

سامسونگ برای حفظ امنیت این دستگاه از اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی استفاده کرده و همچنین قابلیت فیس آنلاک را برای آن درنظر گرفته. گوشی گلکسی M21 از دو سیم‌کارت، شبکه ارتباطی 4G VoLTE، وای فای دو بانده و بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند و دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون به همراه پورت USB-C است.

سامسونگ گلکسی M21 در نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با 175 دلار دارد. در حال حاضر قیمت نمونه دارای 6 گیگابایت اعلام نشده. این گوشی هوشمند از تاریخ 4 فروردین وارد بازار هند می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۲۹ اسفند ۱۳۹۸

    قیافش که قشنگه_باتریش اُفْ

  • Yaghi3763
    Yaghi3763 | ۲۹ اسفند ۱۳۹۸

    واقعا باورم نمیشه 175 دلار با این امکانات یعنی 2.450.000 هزار!!!?
    این مشخصات تغریبا مثل Redmi Note 8 شیائومی هست که الان 3.000.000 قیمتشه?
    چه سخاوتی!?
    امیدوارم شایعه نباشه?

  • arsalan20
    arsalan20 | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

    دیجیاتو خواهشا این گوشی اومد ایران بررسیش کنید با این قیمت سخت افزار خوبی داره سرعت دوربین و از همه مهتر باتریشو بررسی کنید باید دو روز کاری جوابگو باشه با این ظرفیت .

  • iranhcak
    iranhcak | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

    دستگاه جالبی هست? بالاخره سامسونگ یه گوشی با ارزش خرید بالا درست کرد

مطالب پیشنهادی