ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S20
تکنولوژی

فروش گلکسی S20 کمتر از حد انتظار است؛ ویروس کرونا مقصر اصلی

سامسونگ ماه گذشته گلکسی S20 را رونمایی و اخیرا آن را برای فروش به فروشگاه‌های سراسر دنیا ارسال کرده است. اوضاع اما برای این گوشی خوب پیش نمی‌رود و به نظر می‌رسد ویروس کرونا، فروش ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۵

سامسونگ ماه گذشته گلکسی S20 را رونمایی و اخیرا آن را برای فروش به فروشگاه‌های سراسر دنیا ارسال کرده است. اوضاع اما برای این گوشی خوب پیش نمی‌رود و به نظر می‌رسد ویروس کرونا، فروش ارزان‌ترین پرچمدار ۲۰۲۰ سامسونگ را با مشکل مواجه کرده است.

در پی شیوع ویروس کرونا، درخواست برای خرید گوشی هوشمند کاهش پیدا کرده و بیشترین ضرر را سامسونگ با گلکسی S20 دیده است. از همین رو این کمپانی کره‌ای انتظار دارد که این گوشی از گلکسی S10 نیز کمتر بفروشد. در همین راستا بسیاری از تحلیلگران بازار می‌گویند که سامسونگ به دلیل تقاضای کم برای گوشی خود در برخی از بازارها، سفارش قطعات را به شدت کاهش داده است.

گلکسی S20

گلکسی S10 سال گذشته در ماه‌های ابتدایی پس از معرفی، حسابی جیب سامسونگ را پر کرد، ولی از فصل دوم نتوانست فروش فوق‌العاد خود را ادامه دهد. کمپانی کره‌ای انتظار داشت گلکسی S10 پرفروش‌تر از برادر بزرگتر خود شود ولی برخلاف پیش‌بینی‌های این شرکت، این گلکسی S10 پلاس بود که دل کاربران را به دست آورده بود.

از همین رو کمپانی کره‌ای انتظار داشت که گلکسی S20 پلاس پرفروش‌ترین گوشی امسال شود، اما این گوشی هم با تخمین‌ها سامسونگ فاصله بسیاری داشت. در عوض گلکسی S20 اولترا ۵۰ درصد بیشتر از پیش فروش‌ها فروخته و به همین دلیل این کمپانی دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی بیشتری را سفارش داده است. با این وجود اما فروش سری S سامسونگ در چند سال گذشته با افول رو به رو بوده است.

برای مثال پرفروش‌ترین گلکسی S تاریخ سامسونگ سری پنجم بود که ۴۰ میلیون دستگاه فروخت. گلکسی S8 اما ۳۸ میلیون، گلکسی S9 نزدیک ۳۲ میلیون و گلکسی S10 در حدود ۳۶ میلیون دستگاه به فروش رفت. با استناد به ارقام فوق، نباید انتظار فروش خوبی از گلکسی S20 داشته باشیم، زیرا ویروس کرونا فعلا در حال تاخت و تاز است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Sakaei
    Sakaei | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

    با اینکه خودم گوشیم سامسونگه . هم از گوشی های آیفون متنفرم هم سامسونگ
    زنده باد شیائومی و اوپو

  • Khan
    Khan | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

    گوشی ای که نوآوری خیلی خاصی نداره با اون قیمت بدون کرونا هم فروش مسحور کننده ای نخواهد داشت

  • طاووس
    طاووس | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

    اَرزونِش کُنِه درجا میفروشه

  • mmn
    mmn | ۲۸ اسفند ۱۳۹۸

    به نظرم درسته ويروس بي تاثير نيست ولي مشكل اصلي قيمت گذاري احمقانه سامسونگ دليل اين افت فروش . كمپاني ها سر بالا بردن قيمت با هم مسابقه گذاشتن

مطالب پیشنهادی