ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

تعطیلی فروشگاه‌های سامسونگ در آمریکا و کانادا به علت شیوع کرونا

بحران همه‌گیری کووید-19 روز به روز خطرناک‌تر شده و تبعات بیشتری از خود به جای می‌گذارد. سامسونگ هم مثل سایر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی از پیامدهای ناگوار شیوع این ویروس در امان نیست. در تازه‌ترین تصمیم، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰

بحران همه‌گیری کووید-19 روز به روز خطرناک‌تر شده و تبعات بیشتری از خود به جای می‌گذارد. سامسونگ هم مثل سایر شرکت‌های بزرگ تکنولوژی از پیامدهای ناگوار شیوع این ویروس در امان نیست. در تازه‌ترین تصمیم، غول کره‌ای اعلام کرده که کلیه فروشگاه‌های فیزیکی فعال این شرکت در ایالات متحده آمریکا و کانادا به دلیل جلوگیری از پیشرفت کرونا ویروس تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

سامسونگ در گفتگو با وبسایت اندروید سنترال ضمن تأیید این موضوع اعلام کرده که تعطیلی فروشگاه‌ها از هفدهم مارس آغاز شده و تا زمان برطرف شدن خطر ادامه پیدا خواهد کرد. نمایندگی‌های این شرکت کره‌ای در آمریکا و کانادا با انتشار بیانیه‌هایی جداگانه، مهم‌ترین دلیل تعطیلی فروشگاه‌های فیزیکی را محافظت از جان کارمندان خود و مشتریان مراجعه‌کننده به این فروشگاه‌ها عنوان کرده‌اند.

سامسونگ

اگرچه این موضوع یقینا تأثیرات واضحی بر آمار فروش دیوایس‌های سامسونگ خواهد داشت، اما این تأثیر به معنای توقف کامل فروش نخواهد بود چرا که فروشگاه‌های آنلاین سامسونگ و تیم‌های خدماتی تا بازگشایی فروشگاه‌ها همچنان به خدمت‌رسانی خود ادامه می‌دهند.

هنوز صحبتی از تاریخ بازگشایی مجدد این فروشگاه‌ها به میان نیامده، و تا اعلام اخبار قطعی مبنی بر مهار کامل ویروس کرونا این موضوع بعید به نظر می‌رسد. نکته مسلم اینجاست که این فقط سامسونگ نیست که مجبور به تعطیلی فروشگاه‌های فیزیکی خود شده و قطعا این موضوع دیر یا زود گریبان‌گیر فروشگاه‌های سایر برندهای مطرح هم می‌شود.

پاندمی ویروس کرونا تا بدین لحظه که مشغول خواندن این خبر هستید، تأثیرات بسیار بزرگ و مخربی روی دنیای تکنولوژی و شرکت‌های بزرگ فعال در آن گذاشته و در صورت پیشرفت بیماری باید منتظر اخبار ناگوارتری هم در روزهای آینده باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Javad Fathi
    Javad Fathi | ۲۹ اسفند ۱۳۹۸

    حقت بود.
    میخواستی از ایران بری؟ ?

مطالب پیشنهادی