ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاهی به مشخصات گوشی هواوی نووا 5T

گوشی های سری نووا هواوی معمولاً به عنوان مدل هایی با قیمت میان رده ها اما با قابلیت های پرچمداران به شناخته می شوند. هواوی نووا 5T جدیدترین مدل این سری است که به تازگی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۷:۱۵

گوشی های سری نووا هواوی معمولاً به عنوان مدل هایی با قیمت میان رده ها اما با قابلیت های پرچمداران به شناخته می شوند. هواوی نووا 5T جدیدترین مدل این سری است که به تازگی روانه بازار ایران شده است.

هواوی نووا 5T (بررسی دیجیاتو) نمایشگر 6.26 اینچی IPS با کیفیتی دارد که کنتراست عالی، زاویه دید و روشنایی بسیار خوبی را ارائه می دهد. در گوشه سمت چپ نمایشگر هم حفره دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به چشم می خورد که در مقایسه با اندازه گوشی ابعاد چندان بزرگی ندارد اما به هر حال حضورش حین کار با گوشی احساس می شود.

نووا 5T از چیپست Kirin 980 بهره می برد که اگر چه جدیدترین مدل در بین پرچمداران سری Kirin نیست اما همچنان آن قدر قدرتمند است که در کنار 8 گیگابایت رم به خوبی از پس تمام کارهای روز مره بر آید و در زمینه گیمینگ هم پاسخگوی نیازتان باشد.

دوربین اصلی 4 گانه است که شامل حسگرهای اصلی 48 مگاپیکسلی، فوق عریض 16 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق سنج  می شود. دوربین اصلی تقریباً در تمامی شرایط کیفیت خوبی دارد. دوربین فوق عریض هم در نور روز عکس های با کیفیتی می گیرد اما مشابه اکثر گوشی های این روزهای بازار در نور شب به زحمت می افتد.

نووا 5T همچنین به 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده اما از کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند. باتری این گوشی هم ظرفیت 3750 میلی آمپر ساعتی دارد که شاید به نظر کم برسد. اما در آزمایش های ما شارژدهی خوبی داشت. علاوه بر این پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی موجب می شود گوشی در عرض 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود و برای شارژ کامل هم تنها 90 دقیقه زمان نیاز باشد.

هواوی همچنین از نظر کیفیت ساخت در نووا 5T کم نگذاشته. این گوشی قاب پشتی شیشه ای و فریم آلومینیومی دارد و از نظر کیفیت تنه به تنه پرچمداران بازار می زند. رنگ های آبی، سبز و ارغوانی این موبایل در قاب پشتی طراحی هولوگرافیک توهم زای خاصی دارند که بسیار جلب توجه می کند. با این حال یک رنگ مشکی بدون طرح های خاص هم برای آن دسته از افرادی در نظر گرفته شده که به دنبال ظاهر ساده تری هستند.

با دیجیاتو همراه باشید تا در اینفوگرافیک زیر نگاهی داشته باشیم به مشخصات فنی این گوشی زیبا:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mehrdad6878
    mehrdad6878 | ۱ فروردین ۱۳۹۹

    هواوی تا شمارو داره از نظر تبلیغ خیالش راحته ?

    • alireza kolbadi
      alireza kolbadi | ۱ فروردین ۱۳۹۹

      سایت خرج داره دیگه

  • mehrdad6878
    mehrdad6878 | ۱ فروردین ۱۳۹۹

    تبلیغه یا برسی؟؟؟؟

  • Milad Es
    Milad Es | ۲۹ اسفند ۱۳۹۸

    من هنوز تو کف اون بررسی قبلی در مورد این گوشی هستم که گفته بود این گوشی 5تا دوربین داره و فقط 3تا کاربرد داره. شاید شما با ماکرو کاربرد نداشته باشی و خیلی ها داشته باشن.

مطالب پیشنهادی