ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن کاردیوگرام
تکنولوژی

اپل واچ به کمک شناسایی و پایش کووید-19 می آید

اگر اپل واچ دارید، حتما با اپلیکیشن Cardiogram و قابلیت‌های فوق‌العاده‌اش آشنا هستید. این اپلیکیشن پایش‌کننده ضربان قلب و سلامتی که تا امروز عمده محبوبیتش را مدیون تعامل عالی با watchOS و HealthKit اپل بوده، حالا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

اگر اپل واچ دارید، حتما با اپلیکیشن Cardiogram و قابلیت‌های فوق‌العاده‌اش آشنا هستید. این اپلیکیشن پایش‌کننده ضربان قلب و سلامتی که تا امروز عمده محبوبیتش را مدیون تعامل عالی با watchOS و HealthKit اپل بوده، حالا روی سوژه‌ای دست گذاشته که این روزها بزرگترین چالش مردم دنیاست: ویروس کرونا.

در همین راستا کاردیوگرام قابلیت جدیدی معرفی کرده که می‌تواند به پایش وضعیت جسمانی افراد آلوده به ویروس کووید-19 کمک شایان و ارزنده‌ای کند. همانطور که می‌دانید، رفتار و واکنش‌های بدن یک فرد سالم با فرد بیمار تفاوت‌های آشکاری دارد که گوشه‌ای از این تفاوت‌ها در علائمی مثل ضربان قلب فرد در خواب و بیداری نمایان می‌شود.

اپلیکیشن کاردیوگرام

اپلیکیشن کاردیوگرام در جدیدترین اقدامش ویژگی جدیدی معرفی کرده که می‌تواند تفاوت ضربان قلب افراد مبتلا به کرونا در وضعیت‌های خواب و بیداری را ثبت کرده و به شکل گزارش منتشر کند. همچنین این ویژگی که Sleeping BPM نام نهاده شده به کاربران کمک می‌کند که نسبت به واکنش بدن خود در برابر علائم سرماخوردگی و بیماری‌هایی ویروسی آگاهی بیشتری داشته باشند.

البته سازنده کاردیوگرام به طور شفاف اعلام کرده که ویژگی Sleeping BPM به هیچ عنوان نمی‌تواند جایگزین تشخیص پزشک و ابزار پزشکی باشد، بلکه صرفا برای این طراحی شده که به فرد بیمار یا در معرض بیماری نسبت به تغییر ناگهانی وضعیت بدنی آگاهی بخشیده و فرد را برای اقدامات بعدی هشیار سازد.

برای بهره‌ بردن از این ویژگی، لازم است که اپل واچ خود را هنگام خواب هم در دست داشته باشید که به معنای افزایش مصرف باتری دیوایس هم هست. اما اگر بحث پایش بیماری مطرح باشد، مطمئنا استفاده از این ویژگی ارزش کمی شارژ بیشتر مصرف کردن را خواهد داشت.

نسخه جدید اپلیکیشن کاردیوگرام برای اپل واچ به تازگی منتشر شده و می‌توانید به طور کاملا رایگان به به‌روزرسانی آن اقدام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی