ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام مشغول آزمایش پیام‌های ناپدید شونده است

اینستاگرام طبق رویه‌ای که حالا به یک سنت تبدیل شده، تصمیم گرفته یکی دیگر از قابلیت‌های خلاقانه اپلیکیشن اسنپ‌چت را به پلتفرم خود بیاورد. در آینده نزدیک به احتمال زیاد می‌توانید به طرف مقابل خود ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

اینستاگرام طبق رویه‌ای که حالا به یک سنت تبدیل شده، تصمیم گرفته یکی دیگر از قابلیت‌های خلاقانه اپلیکیشن اسنپ‌چت را به پلتفرم خود بیاورد. در آینده نزدیک به احتمال زیاد می‌توانید به طرف مقابل خود در دایرکت پیام‌های موقتی و ناپدید شونده بفرستید.

جین وانگ، خبرنگار فعال حوزه اپلیکیشن‌ها که به فاش کردن قابلیت‌های در حال توسعه اینستاگرام شهرت دارد، این موضوع را با بررسی کدهای آخرین نسخه اپلیکیشن کشف کرده که با بررسی‌های وبسایت تک کرانچ مشخص شده که توسعه چنین قابلیتی حقیقت دارد. در همین راستا یکی از مقامات مسئول فیسبوک نیز طی مصاحبه‌ای با تک کرانچ در دست توسعه‌ بودن پیام‌های ناپدید شونده اینستاگرام را تأیید کرده است.

اینستاگرام

این نخستین باری نیست که اینستاگرام برای آزمایش پیام‌های ناپدید شونده اقدام می‌کند. گردانندگان این شبکه‌ اجتماعی در سال 2018 قابلیت ویژه‌ای منتشر کردند که به شما اجازه می‌داد روی عکس و ویدیوهایی که در دایرکت می‌فرستادید، تسلط کاملی داشته باشید. به این صورت که شخص دریافت کننده فقط یک بار قادر به تماشای فایل باشد، امکان تماشای مجدد به مدت محدود برایش فراهم شده یا همیشه بتواند این کار را انجام بدهد.

اما قابلیتی که جین وانگ کشف کرده عملکرد متفاوتی را به نمایش می‌گذارد. همانطور که در تصویر گیف بالا می‌بینید، برای ارسال پیام ناپدیدشونده صفحه دایرکت اینستاگرام وارد حالت تاریک شده و پیام بعد از نوشته شدن و ارسال، در صورتی که از پنجره خارج شوید به طور کامل محو می‌شود، انگار از ابتدا وجود نداشته است.

با این وجود هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت که شکل نهایی پیام‌های ناپدیدشونده در اینستاگرام، مثل تصویر گیف منتشر شده باشد و احتمالا باید انتظار تغییراتی را در ساختار ویژگی نهایی داشته باشیم. هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه موقع به دست کاربران خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی