ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سلام ۹۹

همه چیز برای بازی در نقش یک قربانی ایده‌آل بود. نقشی که دست بر قضا طرفداران زیادی هم داشت. هرچه نباشد همه برای یک قربانی دلسوزی می‌کنند و کسی هم از او انتظار زیادی ندارد. ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۰۷:۲۰

همه چیز برای بازی در نقش یک قربانی ایده‌آل بود. نقشی که دست بر قضا طرفداران زیادی هم داشت. هرچه نباشد همه برای یک قربانی دلسوزی می‌کنند و کسی هم از او انتظار زیادی ندارد. آیا باید دست ها را به نشانه تسلیم بالا می‌بردم؟ آیا باید رؤیاهایم را در اقیانوس تاریکی‌ها رها می‌کردم؟

اما نه. من هنوز نفس می‌کشیدم و می‌دانستم هرچه که مرا نکشد، قوی‌ترم خواهد کرد.

آموختم که همه چیز به نوع نگاهم بستگی دارد. این من بودم که باید فارغ از آنچه در اطرافم رقم می‌خورد، بهترین را برای خود خلق می‌کردم. آسان نبود، اصلا هم آسان نبود. ثانیه‌ها پرتلاطم می‌گذشت و اتفاق پشت اتفاق. سیل، آلودگی هوا، گرانی بنزین، سقوط هواپیما و ….

از پس هر یک از این حوادث، نگاهم به زندگی صیقل می‌خورد. اگر روزی صرف دستیابی به رؤیاها را موفقیت می‌دانستم، اکنون لذت بردن در مسیر رسیدن‌ها را ستایش می‌کردم. آری، زندگی یک سفر است و نه یک مقصد.

و ناگهان مهمانی ناخوانده، «زمان» را با خود به هدیه آورد. کرونا فراگیر شد و همزمان با آن ترمز تمام آن دویدن‌ها برای رسیدن به مقصد کشیده شد. گویی حالا زمان مفهوم دیگری داشت.

سفر اما ادامه دارد؛ با این تفاوت که حالا با تعریف جدید زمان، می‌شود مسیرهای جدیدی را آزمود و از خود، خودی بهتر ساخت. تا بدین شکل از آتش کرونا، ققنوسی باشکوه‌تر از همیشه به پرواز درآید.

امسال، ششمین سالی می‌شود که ما و شما در دیجیاتو با یکدیگر همسفر هستیم. در این مدت در کنار شما رشد کردیم و به عشقتان همواره در جستجوی نسخه‌ای بهتر از خود بودیم. امسال در این سفر ویجیاتو نیز با ما هم مسیر شد تا بدین شکل مجموع بازدید ماهانه پلتفرم رسانه‌ای ما از ۳۰ میلیون فراتر رود.

تلاش ما برای ساخت دیجیاتویی بهتر، ادامه خواهد داشت و مطمئنیم که به پشت گرمی مخاطبینی همچون شما، قلم‌هایمان از حرکت نخواهد ایستاد.

به امید سالی پر از سلامتی.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

    آقای @مانی قاسمی
    خدایی حیف مشکلات سایت رو برطرف کنید.
    یکی مشکل پایینی که سال 99 کامنت دادم .
    یکی مشل » پروفایل که بشه رمز کاربری رو تغییر داد .
    واقعا که ?

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۸ شهریور ۱۳۹۹

    آقای @مانی قاسمی !!!!!!

    نمیخواین مشکلی که کاربران دیجیاتو رو کلافه کرده حل کنید ؟! دیوونه شدیم .

    مشکل :
    اینکه کپچا در صفحه ثانویه وجود داره و در صفحه اصلی لاگین از صفحه پاپ آپ دیجیاتو نیست !

    بعد از لاگین میره صفحه پروفایل در صورتی که باید به همون صفحه که داخلش بودیم برگردد .

    واقعا چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟ ?

  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۱ فروردین ۱۳۹۹

    عیدتون مبارک،امیدوارم شما و همکاران عزیزتون همیشه بدرخشید،عید همه مبارک. بی نظیرید?

  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۱ فروردین ۱۳۹۹

    این عید باستانی رو به شما و همکاران عزیزتون که تلاش میکنید ما رو به روز کنید و دیجیاتویی ها تبریک و تهنیت عرض می کنم،انشالله سالی پر از موفقیت و شادی و سلامتی برای همه باشه??

  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۱ فروردین ۱۳۹۹

    این عید باستانی رو به شما مانی جان و همکاران عزیزتون که تلاش میکنید ما رو به روز کنید و دیجیاتویی ها تبریک و تهنیت عرض می کنم،انشالله سالی پر از موفقیت و شادی و سلامتی برای همه باشه??

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی