ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوکیا ۵۳۱۰ اکسپرس موزیک معرفی شد؛ پرتاب کاربران به ۲۰۰۷

کمپانی HMD گلوبال تحت نام نوکیا، گوشی‌های قدیمی این کمپانی را یکی پس از دیگری زنده می‌کند و دوباره به چرخه حیات باز می‌گرداند. جدیدترین گوشی از این سری که جانی دوباره گرفته، نوکیا ۵۳۱۰ ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

کمپانی HMD گلوبال تحت نام نوکیا، گوشی‌های قدیمی این کمپانی را یکی پس از دیگری زنده می‌کند و دوباره به چرخه حیات باز می‌گرداند. جدیدترین گوشی از این سری که جانی دوباره گرفته، نوکیا ۵۳۱۰ اکسپرس موزیک است.

نوکیا ۵۳۱۰ با همان ظاهر جذاب و نوستالژیک خود به بازار عرضه می‌شود. کاربران دوباره رنگ‌بندی مشکی/قرمز و سفید/قرمز معروف این گوشی را خواهند دید. سمت راست این گوشی دکمه‌های کم و زیاد کردن صدا و در سمت چپ، دکمه‌های پخش/توقف و عقب و جلو بردن موزیک تعبیه شده است تا کاربران را یک راست به سال ۲۰۰۷ ببرد.

البته این گوشی تفاوت‌هایی هم با نسل قدیمی خود دارد. برای مثال نمایشگر این گوشی ۲.۴ اینچی بوده و با رزولوشن QVGA به دست کاربران خواهد رسید که نسبت به سال ۲۰۰۷، از نظر ابعادی ۰.۳ اینچ بزرگتر شده است. تفاوت دیگری که این گوشی با هم نسلان فعلی خود مانند ۳۳۱۰، ۸۱۱۰ (گوشی موزی) و ۲۷۲۰ فلیپ دارد، در سیستم‌عامل است. نوکیا ۵۳۱۰ اکسپرس موزیک با سیمبین سری ۳۰ پلاس به بازار عرضه می‌شود و خبری از KaiOS نیست.

نوکیا ۵۳۱۰ اکسپرس موزیک

عرضه این گوشی با این سیستم‌عامل سخت‌افزار بسیار معمولی را نیز توجیه می‌کند. نوکیا ۵۳۱۰ اکسپرس موزیک با چیپست مدیاتک MT6260A به همراه تنها ۸ مگابایت رم به بازار عرضه می‌شود. البته اگر تنها هدف این گوشی که برانگیخته کردن احساسات نوستالژیک کاربران است را در نظر بگیرید، نباید زیاد غافلگیر بشوید. نوکیا ۵۳۱۰ اکسپرس موزیک از کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند که به همراه رادیو FM و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون، آن را به یک موزیک پلیر قابل حمل جمع و جور خوب تبدیل می‌کند. یک دوربین VGA نیز در قاب پشتی تعبیه شده تا اگر بخواهید به هر دلیلی با این گوشی عکاسی کنید، گزینه‌ای داشته باشید.

نوکیا ۵۳۱۰ اکسپرس موزیک

باتری این گوشی ۱۲۰۰ میلی‌ آمپر ساعت است و بر اساس گفته‌های HMD گلوبال، در نسخه تک سیم تا ۳۰ روز و در نسخه دو سیم کارت تا ۲۲ روز در حالت استندبای دوام می‌آورد. در آخر این نکته را فراموش نکنید که این گوشی تنها از باند‌های 2G پشتیبانی می‌کند و خبری از اتصالات سریع و وب گردی نیست. البته چه کسی دلش می‌خواهد با کیبورد T9 در گوگل جستجو کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • aliakbar
    aliakbar | ۱ فروردین ۱۳۹۹

    یادش بخیر مثل نوکیا ۵۱۳۰ میمونه ?

مطالب پیشنهادی