ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدایای نوروز ۱۳۹۹ ایرانسل اعلام شد

ایرانسل هدایای نوروز 1399 را برای مشترکان اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی این اپراتور، کاربران می توانند از اول فروردین تا نیمه شب سیزده فروردین یک بسته 1 گیگابایتی اینترنت را به رایگان دریافت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۰

ایرانسل هدایای نوروز 1399 را برای مشترکان اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی این اپراتور، کاربران می توانند از اول فروردین تا نیمه شب سیزده فروردین یک بسته 1 گیگابایتی اینترنت را به رایگان دریافت کنند. این بسته فقط یک بار فعال می شود.

همچنین با نصب اپلیکیشن ایرانسل من و مراجعه به بخش تکان شگفت انگیز، می توانید شانس خود را برای دریافت یکی از 100 جایزه اینترنت 100 گیگابایتی باشید. برای دریافت این هدیه از امروز تا نیمه شب سوم فروردین فرصت دارید.

پیش از این، ایرانسل از ۲۷ اسفندماه ۱۳۹۸ تا روز ۴ فروردین ۱۳۹۹، این امکان را فراهم کرده بود که مشترکان بتوانند از بسته‌های ویژه ۳ گیگابایتی با قیمت ۱۲ هزارتومان استفاده کنند.

بسته‌ عیدی یک گیگابایتی مشترکان ایرانسل، از طریق شماره گیری کد دستوری #1399* یا اپلیکیشن ایرانسل من، فعال می‌شود.

مشترکان ایرانسل که هنوز اپلیکشن ایرانسل من را نصب نکرده‌اند، می‌توانند از بازارهای معتبر ارائه دهنده اپلیکیشن یا وبسایت ایرانسل، این اپلیکیشن را دریافت و نصب کنند. همینطور، این امکان فراهم شده است تا لینک آن با شماره گیری #۴۵* از طریق پیام کوتاه در اختیار مشترک قرار گیرد.

ایرانسل در اسفندماه ۱۳۹۸، همزمان با شیوع ویروس کرونا، بسته ۱۰۰ گیگابایتی رایگان برای مشترکان اینترنت ثابت یا TD-LTE در نظر گرفته بود که آن را تا ۷ فروردین ماه ۱۳۹۹ تمدید کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی