ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوگل I/O
تکنولوژی

رویداد گوگل I/O امسال برگزار نخواهد شد

شیوع جهانی کرونا ویروس کم کم همه چیز را تحت شعاع خودش قرار می‌دهد. گوگل که چندی پیش اعلام کرده بود رویداد گوگل I/O امسال را به صورت فیزیکی و حضوری برگزار نمی‌کند، ساعاتی پیش ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

شیوع جهانی کرونا ویروس کم کم همه چیز را تحت شعاع خودش قرار می‌دهد. گوگل که چندی پیش اعلام کرده بود رویداد گوگل I/O امسال را به صورت فیزیکی و حضوری برگزار نمی‌کند، ساعاتی پیش با انتشار بیانیه‌ای از ملغی شدن کامل این رویداد تکنولوژی خبر داد. در بخشی از این بیانیه که وبسایت I/O منتشر کرده می‌خوانیم:

برای حفظ سلامتی و امنیت توسعه‌دهندگان، کارمندان و جوامع محلی‌مان و در راستای دستوراتی که برای قرنطینه خانگی صادر شده، متأسفانه امسال رویداد I/O را در هیچ شکل و ابعادی برگزار نخواهیم کرد. در حال حاضر مهم‌ترین کاری که همگی می‌توانیم انجام دهیم تمرکز روی یاری‌رسانی به مردم برای رویارویی با چالش‌های جدیدی است که با آن‌ها مواجه هستیم. لطفا بدانید که ما همچنان به یافتن راه‌های دیگری برای به اشتراک‌ گذاشتن اخبار جدید خود از طریق بلاگ توسعه‌دهندگان و انجمن‌های گفتگو متعهد هستیم.

در رویداد I/O که قرار بود از تاریخ دوازده تا چهاردهم ماه می (23 تا 25 اردیبهشت) امسال برگزار شود، انتظار می‌رفت که گوگل به رسم هر سال از قابلیت‌های جدید سیستم عامل اندروید در کنار دیوایس‌هایی جدید رونمایی به عمل آورد. اما حالا که برگزاری رویداد به طور کامل منتفی شده، هنوز مشخص نیست که گوگل برای ارائه محصولات جدیدش چه نقشه‌ای در سر می‌پروراند.

این فقط رویداد گوگل I/O نیست که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار می‌گیرد. غول موتورهای جستجو هفته پیش اعلام کرد که به احتمال زیاد کنفرانس Cloud Next را با تأخیر برگزار خواهد کرد و این در شرایطی است که کمی قبل‌تر اعلام شده بود که کنفرانس در تاریخ مقرر اما به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

اما در کنار گوگل، اپل هم اعلام کرده که کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان 2020 (به اختصار WWDC) که همیشه به مدت یک هفته در محیطی نمایشگاهی برگزار می‌شد، امسال به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. همچنین فیسبوک و مایکروسافت هم برگزاری کنفرانس‌های توسعه‌دهندگان بهاره خود را به طور کامل لغو کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی