ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اندروید Go
تکنولوژی

گوگل اپلیکیشن دوربین بهتری برای اندروید Go منتشر می‌ کند

اپلیکیشن دوربین پیش‌فرض اندروید Go، سیستم عاملی که گوگل برای دیوایس‌های اقتصادی طراحی کرده اگر چه تا امروز پاسخگوی نیازهای اساسی کاربران این گوشی‌ها بوده اما گوگل با ارائه نسخه‌ای جدید تلاش کرده که مشکلات ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۶:۳۰

اپلیکیشن دوربین پیش‌فرض اندروید Go، سیستم عاملی که گوگل برای دیوایس‌های اقتصادی طراحی کرده اگر چه تا امروز پاسخگوی نیازهای اساسی کاربران این گوشی‌ها بوده اما گوگل با ارائه نسخه‌ای جدید تلاش کرده که مشکلات قبلی آن را برطرف کند.

Camera Go جدید تغییرات مهم و تأثیرگذاری را در عکاسی و فیلمبرداری برای کاربران اندروید گو به ارمغان آورده. شاید مهم‌ترین تغییر، رابط کاربری ساده و خلوت‌تر آن باشد که تجربه کاربری مخاطبینش را بیش از پیش ارتقاء خواهد داد. نکته اساسی در مورد Camera Go این است که باید آنقدر ساده طراحی شود تا افرادی که نخستین بار است گوشی هوشمند در دست می‌گیرند هم نحوه کار با آن را یاد بگیرند.

اندروید Go

نسخه جدید Camera Go طوری توسط گوگل تنظیم شده که در صورت اشغال حجم زیاد تصاویر و ویدیوها، بتواند کاربر را برای پاکسازی حافظه از موارد اضافی راهنمایی کند. همچنین نسخه جدید به غیر از ارائه فیلترهای خوب و متنوع عکاسی امکان استفاده از حالت عکاسی پرتره را هم فراهم کرده تا کاربران کشورهای در حال توسعه در دیوایس‌های پنجاه دلاری نیز بتوانند لذت عکاسی در این حالت محبوب را تجربه کنند.

نخستین دیوایسی که به نسخه جدید اپلیکیشن Camera Go مجهز می‌شود، نوکیا 1.3 خواهد بود که از ماه آوریل با قیمت 102 دلار به دست خریداران می‌رسد. در انتها بد نیست بدانید Camera Go نخستین اپلیکیشنی نیست که گوگل آن را برای اجرا روی دیوایس‌های اقتصادی بهینه‌سازی کرده است.

پیش از اپلیکیشن دوربین، گوگل نسخه‌های ویژه‌ای از نرم‌افزارهای محبوب جیمیل و یوتیوب را هم برای دیوایس‌های مبتنی بر اندروید گو منتشر کرده بود که علیرغم داشتن بسیاری از امکانات اساسی، مصرف باتری و دیتای کمتری نسبت به نسخه‌های کامل خود داشتند. گوگل با این اقدامات امیدوار است بتواند زودتر از سایر رقبا بازار کشورهای در حال توسعه را در دست بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی