ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

روی خوش رسانه های تکنولوژی به تغییرات مک بوک ایر 2020

بالاخره زمان موعود فرا رسید و نخستین رسانه‌های تکنولوژی موفق به تجربه مک بوک ایر 2020 و ویژگی‌های جدیدش شدند و آنطور که از گفته‌هایشان بر می‌آید، با محصولی فوق‌العاده مواجه هستیم. مک بوک ایر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

بالاخره زمان موعود فرا رسید و نخستین رسانه‌های تکنولوژی موفق به تجربه مک بوک ایر 2020 و ویژگی‌های جدیدش شدند و آنطور که از گفته‌هایشان بر می‌آید، با محصولی فوق‌العاده مواجه هستیم.

مک بوک ایر 2020 با نیم‌نگاهی به مک بوک پروی 16 اینچی، تغییرات ویژه‌ای به همراه داشته که مجیک کیبورد جدید از چشمگیرترین آن‌هاست. اکثر رسانه‌هایی که مک بوک ایر جدید را بررسی کرده‌اند از جایگزینی مجیک کیبورد جدید با کیبورد پروانه‌ای مدل‌های قدیمی ابراز رضایت داشته‌اند.

برایان هیتر از تک کرانچ در بخشی از بررسی خود کیبورد جدید مک بوک را این‌گونه توصیف می‌کند:

بر خلاف تمام تلاش‌های نافرجامی که برای به‌روزرسانی مکانیسم کیبورد پروانه‌ای انجام شد، بازگشت به مکانیزم سوییچ قیچی یک پیشرفت به حساب می‌آید. با این که دکمه‌ها همچنان در مقایسه با سایر لپ‌تاپ‌ها نرم هستند اما احساس کار با آن‌ها بهبود یافته و لازم به اشاره نیست که سر و صدای کیبورد هنگام تایپ کمتر شده است. احساسی که از تایپ با آن تجربه می‌کنید تقریبا با حسی که از تایپ با مجیک کیبورد بلوتوثی اپل می‌گیرید شباهت دارد. 

تاد هسلتون از CNBC نیز ابراز رضایت خود از کیبورد جدید را این گونه نشان داده است:

خوشحالم به اطلاع‌تان برسانم که کیبورد جدید یک ارتقای بزرگ بوده است. 

دانا والمن از انگجت حتی پا را فراتر گذاشته و در تیتر بررسی خود عبارت «آن را برای کیبوردش بخرید» را به کار برده است. اما فارغ از بحث کیبورد، ارتقای سخت‌افزاری مک بوک ایر 2020 هم دلیل دیگر استقبال رسانه‌ها از این لپ‌تاپ باکیفیت و مرغوب بوده است.

مک بوک ایر 2020 با قیمت پایه 999 دلار، در شش رنگ و همراه با حافظه 256 گیگابایتی به دست مشتریان می‌رسد. اگر چه پردازنده 1.1 گیگاهرتزی دو هسته‌ای Core i3 برای مدل 999 دلاری نمی‌‌تواند حس خوبی را برای خریداران به وجود بیاورد، اما این نکته که پردازنده یاد شده از نسل دهم پردازنده‌های اینتل است تا حدی توانسته این مسئله را پوشش بدهد.

البته بسیاری از رسانه‌ها در بررسی خود از این لپ‌تاپ پیشنهاد داده‌اند که با خرج 100 دلار بیشتر نسخه مجهز به پردازنده Core i5 را بخرید که عملکرد سخت‌افزاری بهتری دارد. اما یکی از انتقادات وارده به مک بوک ایر 2020 نیز وبکم 720p آن بوده که به اعتقاد هسلتون از CNBC بهتر بود اپل وبکمی با رزولوشن 1080p را با آن جایگزین می‌کرد.

به جز رسانه‌هایی که اشاره کردیم، تا این لحظه بسیاری از رسانه‌های مطرح دیگر نیز هم اکنون مطالب نگاه نزدیک خود به مک بوک ایر 2020 را منتشر کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mhb
    mhb | ۴ فروردین ۱۳۹۹

    الان کیبوردش پیشرفت کرده یا پسرفت خخخ

  • Reza
    Reza | ۳ فروردین ۱۳۹۹

    جایگزینی مجیک کیبورد جدید با کیبورد پروانه‌ای مدل‌های قدیمی؟

مطالب پیشنهادی