ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپلیکیشن VooV Meeting
نرم افزار و اپلیکیشن

تنسنت با اپلیکیشن VooV Meeting به مصاف مایکروسافت می رود

تنسنت، غول تکنولوژی چین تصمیم گرفته که با محصولی جدید برای برگزاری میتینگ‌های آنلاین به مصاف مایکروسافت تیمز و زوم برود. اپلیکیشن VooV Meeting (که نوشتن آن با الفبای فارسی اصلا کار جالبی نیست!) می‌خواهد ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

تنسنت، غول تکنولوژی چین تصمیم گرفته که با محصولی جدید برای برگزاری میتینگ‌های آنلاین به مصاف مایکروسافت تیمز و زوم برود. اپلیکیشن VooV Meeting (که نوشتن آن با الفبای فارسی اصلا کار جالبی نیست!) می‌خواهد برای برگزاری میتینگ‌های آنلاین چند نفره به بیش از صد کشور جهان خدمت‌رسانی کند.

با شیوع ویروس کرونا در سطح جهان این روزها اپلیکیشن‌هایی همچون مایکروسافت تیمز و  زوم برای برگزاری میتینگ‌های آنلاین طرفداران زیادی یافته‌اند و همین غول تکنولوژی چین را وا داشته که برای کسب جایگاهی از این بازار پردرآمد، اپلیکیشن VooV Meeting را روانه استورهای بین‌المللی کند.

اپلیکیشن VooV Meeting

اپلیکیشن یاد شده در کشور چین طرفداران زیادی دارد به طوری که با گذشت دو ماه از عرضه در حال حاضر قریب به 10 میلیون کاربر فعال به طور روزانه از آن استفاده می‌کنند. اما ورود به بازار بین‌المللی می‌تواند نتایج بسیار سودبخشی را برای تنسنت به همراه داشته باشد.

اپلیکیشن VooV Meeting از منظر امکانات یکی از کامل‌ترین ابزار برگزاری میتینگ‌های آنلاین به شمار می‌آید که پشتیبانی از 300 نفر در مکالمه، زمان‌بندی میتینگ، امکان ویرایش دسته‌جمعی فایل‌های آفیس به طور همزمان، اشتراک‌گذاری زنده صفحه گوشی، پشتیبانی از رزولوشن اچ دی و فیلترهای زیبایی، حذف خودکار نویز و صدای کیبورد در حال تایپ و امنیت بالا از جمله مهم‌ترین خصوصیاتش عنوان شده‌اند.

استفاده از اپلیکیشن VooV Meeting کاملا رایگان است، و می‌توانید نسخه‌های آی او اس و اندروید آن را همین حالا از فروشگاه‌های اپ استور و گوگل پلی دانلود کنید.

VooV Meeting

VooV Meeting

سازنده: Tencent Technology Co., Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 141 / 40 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rezaei۶۴
    rezaei۶۴ | ۳ فروردین ۱۳۹۹

    وووو?

مطالب پیشنهادی