ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت بیت کوین
تکنولوژی

نتایج موتورهای جستجو از علاقه به خرید بیت کوین خبر می‌دهند

بر اساس گزارشاتی که از چین منتشر شده، جستجو برای بیت کوین در سی روز گذشته در پلتفرم بایدو ۱۸۳ درصد رشد داشته است. در صورتی که شرایط اقتصادی را در نظر بگیریم، به این ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

بر اساس گزارشاتی که از چین منتشر شده، جستجو برای بیت کوین در سی روز گذشته در پلتفرم بایدو ۱۸۳ درصد رشد داشته است. در صورتی که شرایط اقتصادی را در نظر بگیریم، به این نتیجه می‌رسیم که عموم مردم در حال خریداری این ارز دیجیتال هستند.

جستجو برای با ارزش‌ترین ارز دیجیتالی در گوگل نیز همانند همتای چینی است و اگر نگاهی به ترندز گوگل بیندازیم، می‌بینیم که رتبه بیت کوین در جستجو‌ها از ۵۷ به ۲۹ ارتقا پیدا کرده است. آخرین باری که این مقدار توجه به این رمزارز شده بود به تیر سال گذشته باز می‌گردد که رمزارز محبوب به بالاترین قیمت خود در ۲۰۱۹ رسیده بود. البته با در نظر گرفتن ارزش بازار، بیت کوین به صورت کلی رمزارزی پرنوسان است.

بیت کوین

عموما علاقه برای خرید بیت کوین با افزایش ارزش آن بالا می‌رود، ولی اکنون اوضاع تفاوت پیدا کرده و به دلیل پایین بودن ارزش این ارز دیجیتالی، علاقه برای خرید آن بیشتر شده است. با این حال بسیاری ممکن است از وابستگی‌های آلت کوین‌ها به بیت کوین استفاده کنند. در نتیجه بسیاری انتظار داشتند که جستجو برای اتریوم و ریپل نیز بالا باشد، در صورتی که اینطور نیست و بیت کوین همچنان یکه‌تاز بازار است.

با این حال بدون در نظر گرفتن علاقه عمومی، می‌توان گفت ویروس کرونا بازار را تکانی اساسی داده و نمی‌توان افزایش قیمت بیت کوین در عرض چند روز را پایدار تصور کرد. البته ارزش این ارز دیجیتالی نسبت به هفته گذشته رشد مناسبی داشته است. همچنین در صورتی که از صف خرید بیت کوین کاسته نشود، رفته رفته صف فروش آن نیز شلوغ خواهد شد.

یکی ار دلایل این امر، متوقف شدن شغل‌ها در پی شیوع کروناست و به همین دلیل بسیاری از مردم علاقه دارند تا ارز‌های دیجیتالی خود را به پول نقد تبدیل کنند. همچنین با توجه به وضع فعلی، به نظر نمی‌رسد در آینده‌ای نزدیک نیز شرایط بازار ثابت شود. با این وجود داده‌های به دست آمده از موتور‌های جستجو نشان‌دهنده بازیابی قریب‌الوقوع بازر ارز‌های دیجیتالی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • طاووس
    طاووس | ۳ فروردین ۱۳۹۹

    مثل pes کامپیوتر می‌مونه

مطالب پیشنهادی