ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حسن روحانی: شرکت‌های ارائه دهنده خدمات عمومی حمایت می‌شوند

رییس جمهور کشورمان در جلسه روز گذشته (سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹) ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد کسب‌وکارهایی که خدمات عمومی برای مردم عرضه می‌کنند (مانند حمل و نقل خریدهای مردم و تامین آنها به ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

رییس جمهور کشورمان در جلسه روز گذشته (سه‌شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۹) ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد کسب‌وکارهایی که خدمات عمومی برای مردم عرضه می‌کنند (مانند حمل و نقل خریدهای مردم و تامین آنها به صورت اینترنتی) برای حل مشکل خود از حمایت‌های معنوی ویژه وزارت ارتباطات برخوردار شوند.

به گفته «حسن روحانی» مقرر شده تا مشکلات این شرکت‌ها توسط وزارت ارتباطات اعلام شود تا اگر مصوبه‌ای از دولت یا این جلسه نیازمند است، بررسی شود. همچنین در این جلسه مطرح شد که شرکت‌های مورد تایید و معتبر توسط صدا و سیما به طور رایگان تبلیغ شوند تا مردم هرچه بیشتر این شرکت‌ها را بشناسند. این موضوعات در حالی مطرح شد که در کنار آن تاکید شد باید پروتکل بهداشتی روند کاری این شرکت‌ها را وزارت بهداشت معین کند. در واقع مواردی همچون اینکه چگونه و به چه صورت این بسته را باید درِب خانه بیاورند و مردم چطور آنرا تحویل بگیرند و آن فروشگاه چطور باید آنرا تحویل دهد یا آن مبدأ که تولید می‌کند چطور این را تحویل بدهد. تعیین این پروتکل بر عهده وزارت بهداشت و درمان است.و آن فروشگاه چطور باید آنرا تحویل دهد یا آن مبدأ که تولید می‌کند چطور این را تحویل بدهد. تعیین این پروتکل بر عهده وزارت بهداشت و درمان است.

در این جلسه مطرح شد هدف اصلی اینست که مردم کمتر از خانه خارج شوند و از یک خانه چند نفره، تنها یک نفر برای انجام این خدمات در بیرون باشد تا این کارها را برای جمعیتی بیست یا سی نفره انجام دهد. حسین روحانی ضمن گفتن این مطالب تاکید کرد که درباره موضوع نظارت بر روند کاری این شرکت‌ها نیز صحبت‌هایی انجام شده است:

«مشکلات دیگری هم بود که بنا شد نظارت کافی بر این شرکت‌ها انجام شود که زمانی مشکلی پیش نیاید. هم تعزیرات، هم قوه قضاییه هم دستگاه‌های نظارتی دیگر این نظارت‌ها را انجام دهند که این هم مورد تأیید جلسه قرار گرفته است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • herogame
    herogame | ۷ فروردین ۱۳۹۹

    مردم حمایت میشوند بنزین 3 هزار تومانی و خانه 500 میلیون تومانی و پراید (قوطی حلب) 70 میلیونی و یارانه 80 هزارتومانی

  • peyman57
    peyman57 | ۶ فروردین ۱۳۹۹

    مبلغ 1 ملیون تومن وام با سود صد درصد و با وثیقه زمین یک هکتار واقع در مرکز شهر+ ده ضامن کارمند معتبر+ گردش بانکی صد میلیون. تازه اینارو داشته باشی میری ته صف 1.5 میلیون نفری

مطالب پیشنهادی