ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویروس کرونا و عملکرد خودروسازان آمریکایی؛ تسلا باز هم به دنبال نمایش تبلیغاتی

هفته گذشته بود که ایلان ماسک مدیر سرشناس دو شرکت تسلا و اسپیس ایکس اعلام کرد که در صورت نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی مورد نیاز بیمارستان ها و دیگر مکان ها حاضر است خطوط ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

هفته گذشته بود که ایلان ماسک مدیر سرشناس دو شرکت تسلا و اسپیس ایکس اعلام کرد که در صورت نیاز به دستگاه تنفس مصنوعی مورد نیاز بیمارستان ها و دیگر مکان ها حاضر است خطوط تولیدی تسلا را برای این امر آماده کند.

این توییت با استقبال شهردار نیویورک "بیل دی بلاسیو" همراه شد و خودروسازان بزرگ آمریکایی دیگر یعنی فورد، جنرال موتورز و فیات کرایسلر نیز با متوقف کردن تمامی خطوط تولید خود قرار است از این خطوط برای تولید تجهیزات پزشکی استفاده کنند.

خودروسازان

با این وجود ایلان ماسک و تسلا به علت تعطیل نکردن خط تولید خود در فرمونت ایالت کالیفرنیا مورد انتقاد قرار گرفته اند. طبق قوانین کسب و کار ایالات متحده آمریکا کارخانه تسلا جز "کسب و کارهای راهبردی" به حساب نمی آید اما تسلا ادعا می کند که با توجه به قوانین فدرال این شرکت را باید جز "کارخانه های زیربنایی در زمان بحران" قلمداد کرد. تسلا در حال حاضر مدل 3 و مدل Y را در این کارخانه تولید می کند. پیش از این تسلا دومین کارخانه بزرگ خود را در شانگهای چین راه اندازی کرده بود که به علت گسترش ویروس کرونا ماه ها از تولید باز مانده است.

بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا نیز خبر از فراخوان گسترده برای تولید دستگاه های تنفسی را اعلام کرده و نیاز تولید 20 هزار عددی از این دستگاه ها را رسانه ای کرده بود.

جگوار لندرو، تویوتا و واکسهال از جمله خودروسازانی بودند که اعلام آمادگی برای تهیه و تولید این دستگاه ها کردند.

خودروسازان آمریکایی تنها به تولید وسایل و تجهیزات مورد نیاز بیمارستانی بسنده نکرده اند و به تمامی مشتریان جدید خود امکان به تعویق انداختن اقساط و یا تنظیم مجدد قرارداد را داده اند. فورد، هیوندای، جنرال موتورز، تویوتا و نیسان از جمله شرکت هایی هستند که به مشتریان آمریکایی خود امکانات متفاوتی در زمینه پرداخت اقساط می دهند.

به طور مثال شرکت فورد خریداران خود را تا مدت 90 روز معاف از پرداخت هرگونه اقساط کرده است.

برای آشنایی با دستگاه تنفس مصنوعی ونتیلاتور اینجا را کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۷ فروردین ۱۳۹۹

    کارخانه فریمانت ک چند روزه تعطیل شده چی چرت میگین؟

مطالب پیشنهادی