ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ارائه بیش از یک میلیارد تومان آموزش رایگان در کمپین «هر کجا، هر زمان، یادگیری»

برگزاری کمپین آموزش از راه دور«هر کجا، هر زمان، یادگیری» تا 15 فروردین ماه جاری ادامه داشته و تاکنون بیش از یک میلیارد تومان آموزش رایگان الکترونیک ارائه شده است. این کمپین در راستای توسعه ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

برگزاری کمپین آموزش از راه دور«هر کجا، هر زمان، یادگیری» تا 15 فروردین ماه جاری ادامه داشته و تاکنون بیش از یک میلیارد تومان آموزش رایگان الکترونیک ارائه شده است.

این کمپین در راستای توسعه آموزش های الکترونیک و رایگان همزمان به بحران کرونا در ایران کلید خورد تا بدون ایجاد اجتماعات مردمی و در قالب دوره های مجازی و رایگان، به علاقه مندان آموزش بویژه کسب و کارهای نوپا که در جریان شیوع کرونا در ایران دچار خسارات مالی و معنوی شدند، یاری رساند.

کمپین هر کجا، هر زمان، یادگیری با هدف توسعه فردی و ارتقای مهارت‌های نوآورانه، به همت آکادمی آموزش های تخصصی اینفوگرام و با همکاری بیش از 30 موسسه و سازمان ایرانی در حال برگزاری است و بیش از 60 مدرس از سراسر ایران دربرپایی آن مشارکت دارند.

به دنبال برپایی این کمپین 100 وبینار آموزشی ، بیش از 180 ساعت آموزش رایگان ارائه شده و تاکنون بیش از20916 نفردر آن ثبت نام کرده اند که معادل 40311 نفر- ساعت ثبت نامی را شامل می شود.

این کمپین در راستای مسئولیت اجتماعی و کاملا رایگان در حال برگزاری بوده اما بطور معمول،  اگر هر ساعت برگزاری وبینار را معادل 30 هزار تومان هزینه ثبت نام در نظر بگیریم، معادل مبلغ 1میلیارد و 209 میلیون و 315 هزار تومان آموزش رایگان ارائه شده است.

بازاریابی و تبلیغات، دیجیتال مارکتینگ، طراحی، روابط عمومی، ارائه حرفه‌ای، گزارش نویسی، ترویج علم، استارتاپ و توسعه فردی و ... از مهمترین موضوعات این کمپین آموزش الکترونیک بوده و این دوره های آموزشی در قالب وبینارهای آکادمی اینفوگرام با همکاری جمعی از مدرسان و متخصصان مراکز آموزشی و کارآفرینان برتر به صورت غیرحضوری در حال برپایی است.

گفتنیست، فاز دوم کمپین از 4 فروردین تا 15 فروردین ادامه داشته و در فاز اول این کمپین از 12 تا 28 اسفند  نیز 35وبینار معادل 65 ساعت آموزش برگزار شده و 12هزار نفر ثبت نام در این دوره ها ثبت نام کرده اند که معادل 750 میلیون تومان ارائه آموزش رایگان است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره ها و یا ثبت نام رایگان می توانند به وبسایت این آکادمی مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی