ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای اطلاعات جدید از هواوی P40 پرو؛ نمایشگر 90 هرتزی و رم 8 گیگابایتی

به فاصله یک روز تا رونمایی رسمی از سری هواوی پی 40، افشاگران آلمانی اطلاعات تازه ای از هواوی پی 40 پرو فاش کردند. بر اساس گزارش سایت WinFuture، هواوی پی 40 نمایشگر 6.1 اینچی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

به فاصله یک روز تا رونمایی رسمی از سری هواوی پی 40، افشاگران آلمانی اطلاعات تازه ای از هواوی پی 40 پرو فاش کردند.

بر اساس گزارش سایت WinFuture، هواوی پی 40 نمایشگر 6.1 اینچی OLED و مدل پرو صفحه نمایش 6.58 اینچی OLED با نرخ رفرش 90 هرتزی خواهند داشت. نمایشگر در مدل پرو خمیده بوده و در بالا و پایین آن حاشیه بسیار کمی وجود دارد.

رندر هواوی پی 40 پرو

در بالا و سمت چپ نمایشگر حفره بیضی شکل به چشم می خورد که درون آن دوربین ها و حسگرهای مختلف قرار گرفته اند. هواوی پی 40 پرو از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 برخوردار است و کنار آن حسگر عمق سنج و سنسور فروسرخ جا خوش کرده اند.

در پنل پشتی این گوشی دوربین 50 مگاپیکسلی با چینش RYYB، فناوری ترکیب 4 تایی پیکسل ها و گشودگی دیافراگم f/1.9 قرار گرفته است. این دوربین از لرزشگیر تصویر اپیتکال برخوردار بوده و آن را دوربین 40 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و حسگر 12 مگاپیکسلی با ضریب اف 3.4 همراهی می کنند.

هواوی پی 40 پرو از چیپست Kirin 990 5G قدرت گرفته و حافظه رم 8 گیگابایتی دارد. این گوشی به کمک پورت USB-C شارژ شده و اسلات سیم کارت آن دو سیمکارت و کارت حافظه نانو (Nano Memory) را در خود جای می دهد و از قطب نما و سنسورهای اثر انگشت، مجاورت، نور محیطی و شتاب برخوردار است.

طول و عرض و ضخامت هواوی پی 40 پرو به ترتیب برابر با 158.2، 72.6 و 8.95 میلیمتر و طول و عرض و ضخامت مدل پایه نیز به ترتیب 148.9، 71.06 و 8.5 میلیمتر است. هواوی پی 40 از باتری 3800 ملی آمپر ساعتی و مدل پرو از باتری 4200 میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرند.

منابع سایت آلمانی مورد بحث می گویند سری هواوی پی 40 در هفته های آتی در اروپا روانه بازار می شوند؛ بنابراین به احتمال فراوان کاربران می توانند این خانواده را ماه آوریل خریداری کنند. هواوی پی 40 و مدل پرو در رنگ های نقره ای، طلایی، سفید و مشکی قابل خریداری بوده و احتمال دارد در آینده در رنگ های دیگری هم روانه بازار شوند.

هواوی پی 40 نزدیک به 800 یورو و مدل پرو حدوداً 999 یورو قیمت خواهند داشت. احتمال عرضه این دو گوشی در ایالات متحده بسیار کم است و خاطر تحریم های آمریکا از برنامه های گوگل محروم بوده و با اپ های اختصاصی هواوی روانه بازار می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • rezajoon1375
    rezajoon1375 | ۶ فروردین ۱۳۹۹

    K30 پرو ارزش خریدش خیلی بیشتر از این گوشی هست.

مطالب پیشنهادی