ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

سامسونگ گلکسی تب A معرفی شد؛ پشتیبانی از LTE با قیمت 279 دلار

سامسونگ از جدیدترین مدل گلکسی تب A رونمایی کرد. این تبلت از نمایشگر 8.4 اینچی، باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی و پردازنده هشت هسته ای برخوردار بوده و 279 دلار قیمت دارد. گلکسی تب ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

سامسونگ از جدیدترین مدل گلکسی تب A رونمایی کرد. این تبلت از نمایشگر 8.4 اینچی، باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی و پردازنده هشت هسته ای برخوردار بوده و 279 دلار قیمت دارد.

گلکسی تب A نمایشگر 8.4 اینچی TFT LCD با رزولوشن 1920x1200 پیکسلی داشته و بدنه فلزی آن طول و عرض و ضخامتی برابر با 201.93، 125.22 و 7.11 میلیمتر دارد.

تبلت مورد بحث از پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7904 بهره مند بوده و رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن را همراهی می کنند. به کمک اسلات کارت حافظه می توان ظرفیت حافظه داخلی را تا 512 گیگابایت افزایش داد.

این مدل از باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی نیرو می گیرد که به گفته سازنده تا 12 ساعت پخش ویدیو و 11 ساعت وب گردی را امکان پذیر می کند. باتری از شارژ سریع پشتیبانی کرده و از طریق پورت USB-C شارژ می شود.

گلکسی تب A جدید از WiFi 802.11ac، بلوتوث 5.0 و همچنین 4G LTE پشتیبانی می کند که برای یک تبلت اقتصادی جالب توجه است. این تبلت از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار برخوردار است.

از دیگر نکات قابل توجه در مدل جدید می توان به جک 3.5 میلیمتری هدفون و دو اسپیکر با پشتیبانی از Dolby Atmos اشاره کرد. این محصول از قلم S Pen پشتیبانی نکرده و با وجودی که شش ماه از انتشار اندروید 10 می گذرد، همچنان با اندروید 9.0 به دست مشتری می رسد.

گلکسی تب A جدید از هم اکنون با قیمت 279 دلار روانه بازار شده است. سازنده کره ای فعلاً مدل Verizon را عرضه می کند ولی می گوید این محصول در هفته های آینده از طریق اپراتورهای AT&T، اسپرینت، T-Mobile و US Cellular نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • sajadparvini
    sajadparvini | ۸ فروردین ۱۳۹۹

    مگه هنوزم کسی هست که تبلت بخره؟

  • molavy
    molavy | ۷ فروردین ۱۳۹۹

    چه آشغالی
    بخوای با خود سامسونگ هم مقایسه کنی مدل ۲۰۱۶ p585
    مشخصاتش از این بالاتره قیمتش هم نصف
    تازه با قلم اس پن

مطالب پیشنهادی