ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S10 5G
تکنولوژی

برخی قابلیت های گلکسی S20 به گوشی های قدیمی سامسونگ می آیند

سامسونگ در هفته های آینده آپدیتی را برای گوشی های گلکسی اس 10 و نوت 10 منتشر می کند که برخی از قابلیت های گلکسی اس 20 را به این گوشی ها می آورد. یکی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

سامسونگ در هفته های آینده آپدیتی را برای گوشی های گلکسی اس 10 و نوت 10 منتشر می کند که برخی از قابلیت های گلکسی اس 20 را به این گوشی ها می آورد.

یکی از این قابلیت ها Single Take نام دارد که با استفاده از هوش مصنوعی و دوربین ها، در مدت زمان 10 ثانیه چندین تصویر و فیلم با افکت های مختلف از سوژه گرفته و کاربر می تواند از بین آنها بهترین عکس را انتخاب کند. این قابلیت همچنین با تکیه بر هوش مصنوعی و بر اساس المان های صحنه و فاکتورهای دیگر، بهترین عکس را به کاربر پیشنهاد می دهد.

قابلیت های Night Mode و Night Hyperlapse نیز با این به روز رسانی به گلسی اس 10 و نوت 10 اضافه می شوند. علاوه بر این ها قابلیت ایجاد فیلترهای شخصی سازی شده و همچنین Pro Video که امکان تنظیم ایزو، سرعت شاتر و نوردهی را به کاربر می دهد نیز با نصب این آپدیت به گوشی های نسل قبل می آیند.

برخی قابلیت های گلکسی اس 20 به گلکسی اس 10 و نوت 10 می آیند

از دیگر قابلیت هایی که با این به روز رسانی به گوشی های قدیمی سامسونگ اضافه می شوند، می توان به Clean View و Quick Crop اشاره کرد. به کمک ای قابلیت ها تصاویر به طور اتوماتیک در گالری دسته بندی شده و کاربران می توانند با زوم کردن روی قسمت خاصی از عکس به راحتی آن را بریده و فقط همان قسمت را به مخاطب را نمایش دهند.

قابلیت دیگری که در این به روز رسانی قرار داده شده، Quick Share نام دارد که به کاربران اجازه می دهد تا تصاویر، ویدیوها و فایل های دیگر را با افراد نزدیک به اشتراک بگذارند. قابلیت کاربردی Music Share نیز در این آپدیت هست و به کمک آن می توان گوشی دوم را بدون قطع کردن گوشی اول از طریق بلوتوث به اسپیکر هوشمند متصل کرد.

سامسونگ تاریخ دقیق انتشار این به روزرسانی را اعلام نکرده ولی به زودی برای کاربران ایالات متحده در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی