ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دستمال توالت
تکنولوژی

وقتی محدودیت خلاقیت می آورد؛ تحویل دستمال توالت با پهپاد در آمریکا [تماشا کنید]

چند روزی است که اهالی سانفرانسیسکو آمریکا بنابر دستور مقامات ایالتی در خانه هایشان به سر می برند تا بیماری کووید ۱۹ را محدود کنند اما این محدودیت خلاقیت را در آنها بیدار کرده است. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۷ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

چند روزی است که اهالی سانفرانسیسکو آمریکا بنابر دستور مقامات ایالتی در خانه هایشان به سر می برند تا بیماری کووید ۱۹ را محدود کنند اما این محدودیت خلاقیت را در آنها بیدار کرده است. یکی از کاربران توییتر به نام ایان چان روز گذشته ویدیویی در صفحه شخصی توییتر خود منتشر کرد که پهپادی حامل یک رول دستمال توالت را در حالی که به سمت پاسیو آپارتمانش در حرکت بود نشان می داد. این ویدیو ایان را در حال جدا کردن رول دستمال کاغذی از پهپاد نشان می دهد و بسیار پربیننده شده است.

چان که سابق بر این در توییتر کار می کرده در رابطه با کار جالب خود گفته است دوستی که دستمال توالت را با پهپاد برایش فرستاده یک هدایت کننده ماهر دِرون است و قبل از این کار صرفا از او خواسته بود که در پاسیو منتظر یک بسته باشد.

این ویدیو نمونه ای است از روش های مبتکرانه آمریکایی ها برای اشتراک گذاری وسایل ضروری زندگی شان در دوران قرنطینه سه هفته ای که با هدف محدود ساختن کرونا ویروس در برخی ایالت های این کشور اجرایی شده است. این ویروس مهلک تاکنون بالغ بر ۶۲ هزار نفر را در ایالات متحده آمریکا آلوده کرده است و ۸۸۸ نفر را نیز به کام مرگ کشانده.

همانطور که احتمالا در خبرها خوانده اید دستمال توالت از جمله اقلامی است که با شیوع گسترده کرونا ویروس در آمریکا با کمبود روبرو شده و خرده فروشی هایی نظیر آمازون آن را به صورت محدود به مشتریان خود عرضه می کنند.

محدوده خلیج سانفرانسیسکو هم اکنون در هفته دوم از قرنطینه سه هفته ای خود به سر می برد هرچند که London Breed  شهردار این شهر اخیرا اعلام کرده این دوران ممکن است مجددا تمدید شود. در این منطقه شهروندان اجازه دارند خانه هایشان را صرفا برای تهیه اقلام ضروری نظیر خرید خواربار یا دستمال توالت ترک کنند هرچند از آنها خواسته شده که از سفرهای درون شهری غیرضروری تا حد ممکن خودداری کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza Molodi
    Reza Molodi | ۸ فروردین ۱۳۹۹

    از سورپرایز وزیر اسکی رفتن??

مطالب پیشنهادی