ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ریچارد یو: ۱.۳ میلیون توسعه دهنده روی سرویس های موبایل هواوی کار می کنند

ریچارد یو مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هواوی روز گذشته و در جریان کنفرانس خبری رونمایی از خانواده پرچمداران P40 توضیحاتی در مورد شرایط موجود و چشم اندازهای این شرکت برای تحقق اهداف نرم افزاری اش ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

ریچارد یو مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هواوی روز گذشته و در جریان کنفرانس خبری رونمایی از خانواده پرچمداران P40 توضیحاتی در مورد شرایط موجود و چشم اندازهای این شرکت برای تحقق اهداف نرم افزاری اش در واحد سرویس های موبایل هواوی (موسوم به HMS) ارائه کرد.

سرویس های موبایل هواوی که در واقع جایگزینی برای سرویس های گوگل محسوب می شوند در برگیرنده فروشگاه مجازی اپ گالری، هواوی ویدیو، هواوی موزیک و هواوی والت می شوند و حالا ۴۰۰ میلیون کاربر ماهانه در بیش از ۱۷۰ کشور دنیا دارند.

علاوه بر این، یو خاطرنشان کرد که هم اکنون بالغ بر ۱.۳ میلیون توسعه دهنده مشغول کار هستند تا اپ ها، بازی ها و دیگر ابزارهای نرم افزاری را برای محصولات هواوی ارائه کنند. هواوی همکاری هایی را با شرکای جهانی و لوکال خود آغاز کرده تا محتوای بهینه سازی شده برای کاربرانش فراهم کند. مدیرعامل غول تکنولوژی چینی در ادامه صحبت هایش به همکاری به رسانه های ورزشی و خبری انگلستان از جمله ساندی تایمز و تالک اسپورت اشاره کرد.

در حوزه ویدیویی نیز هواوی اعلام کرد که مشغول همکاری با نام های مطرحی نظیر یونیورسال پیکچرز، سونی پیکچرز، پارامونت و دیگر کانال های تولید محتوای شناخته شده است تا آرشیو محتوایی خود را بهبود بدهد. هواوی برای هواداران موسیقی نیز برنامه های ویژه ای در نظر گرفته و آنطور که اعلام شد با کمپانی هایی نظیر وارنر موزیک، سونی موزیک و یونیورسال موزیک وارد همکاری شده است.

ریچارد یو همچنین از تمایل هواوی برای همکاری با توسعه دهندگان بیشتر خبر داد و صمیمانه از آنها خواست که به اکوسیستم HMS ملحق شوند.

البته اینها گام هایی ارزنده در جهت فراهم نمودن راهکارهای جایگزین برای اکوسیستم اپ های گوگل محسوب می شوند که پیشتر خود را به کاربران ثابت کرده اند و صرفا با گذشت زمان میتوان پی برد که آیا این پروژه میتواند به نقطه مورد انتظار برسد یا خیر اما آنچه از هواوی و جاه طلبی هایش سراغ داریم نشان می دهد که این تلاش ها نتیجه بخش خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۰ فروردین ۱۳۹۹

    زور بیهود میزنن. به جایی نمیرسن.

  • O۹Erd
    O۹Erd | ۸ فروردین ۱۳۹۹

    اونوخ چرا برا ایران فعال نیس؟

مطالب پیشنهادی