ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی P40 و P40 پرو
تکنولوژی

نگاه نزدیک به هواوی P40 و P40 پرو [تماشا کنید]

هواوی شب گذشته از سری پرچمدار P40 در قالب سه مدل با ویژگی های مختلف رونمایی کرد که هر یک بخشی از کاربران را هدف گرفته اند. این سه گوشی از نظر توان پردازش تقریبا ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۸ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

هواوی شب گذشته از سری پرچمدار P40 در قالب سه مدل با ویژگی های مختلف رونمایی کرد که هر یک بخشی از کاربران را هدف گرفته اند. این سه گوشی از نظر توان پردازش تقریبا به هم شبیه هستند اما وقتی پای نمایشگر، دوربین و طراحی به میان می آید، تفاوت های آنها مشخص می شود.

P40 به عنوان ارزان ترین عضو این خانواده از نمایشگر ۶.۱ اینچی اولد با رزولوشن +1080p بهره می برد که در آن خبری از طراحی Overflow با لبه های خمیده نیست. همچنین نرخ رفرش این مدل از ۶۰ هرتز فراتر نمی رود و این در حالی است که دو نسخه پرو و پرو پلاس نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی را به ارمغان می آورند. در پنل پشتی این گوشی هم دوربین سه گانه ای با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، التراواید ۱۶ مگاپیکسلی و تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری دیده می شود.

هواوی P40 پرو که احتمالا کاربران بیشتری را به خود جلب خواهد کرد، طراحی به مراتب زیباتری دارد و نمایشگر ۶.۵۸ اینچی OLED آن از هر چهار طرف به سمت لبه ها کشیده شده است. این نوع طراحی که برای نخستین بار شاهد آن هستیم، باعث کاهش حداکثری حاشیه های اضافی شده و جلوه زیبایی به گوشی بخشیده است.

دوربین اصلی این موبایل از سنسوری ۵۰ مگاپیکسلی بهره می برد که با ابعاد 1/1.28 اینچی، فیلتر RYYB و ترکیب پیکسل ها تصویربرداری در محیط های با نور اندک را به بهترین شکل انجام می دهد. در این مدل یک سنسور ToF سه بعدی هم به مجموعه اضافه شده که در نگاشت سه بعدی محیط کاربرد دارد. پنل پشتی P40 پرو از شیشه ساخته شده و اطراف آن را هم فریمی آلومینیومی فرا گرفته است. پشتیبانی از استاندارد IP68 به معنی مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۱.۵ متری است؛ قابلیتی که برای  P40 به IP53 محدود شده است.

هواوی P40 و P40 پرو به ترتیب با قیمت های ۷۹۹ و ۹۹۹ یورو روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pars
    pars | ۸ فروردین ۱۳۹۹

    نه رقیب سامسونگه نه رقیب شیائومی نه رقیب آیفون ...
    گوشی بدون خدمات و سرویس گوگل مفتش هم نمی ارزه
    هواوی که همینجوریش هم اپدیت دادنش افتضاح بود ، رابط کاربری جالبی هم نداشت و نداره ، قیمت هاش هم بالا برده ، یه سری هاش هم که داستان هارد و ریست و غیره داشته (حتی گوشی جدیدش مثل Y7 Prime 2019 !) ، کپی کاریش هم که زیاد شده (نمونه همین دستیار صوتی و طراحی ظاهریش) ، الان هم که گوگل تحریمش کرده و GMS رو نداره، قشنگ ارزش خریدش رو به صفر رسونده

مطالب پیشنهادی