ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تخفیفان با «دماسنج» به کمک کسب‌وکارهای متضرر از کرونا می‌آید

سایت تخفیفان در راستای مسئولیت اجتماعی و باهدف حمایت از کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین در شرایط شیوع ویروس کرونا از طرح «دماسنج» رونمایی کرده که در آن کسب‌وکارها می‌توانند به صورت رایگان تبلیغات کسب و ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

سایت تخفیفان در راستای مسئولیت اجتماعی و باهدف حمایت از کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین در شرایط شیوع ویروس کرونا از طرح «دماسنج» رونمایی کرده که در آن کسب‌وکارها می‌توانند به صورت رایگان تبلیغات کسب و کار خود را قرار دهند تا مردم ضمن آشنایی با آنها، بتوانند از خدماتشان بدون خروج از منزل استفاده نمایند.

شیوع ویروس کرونا در کشور ضربه‌های بزرگی به فروشگاه‌های فیزیکی و برخی پلتفرم‌های آنلاین زده که بسیاری از سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی نیز برای حل این بحران، دست به کار شده‌اند. تخفیفان با پویش «دماسنج» می‌خواهد کاری کنم تا مردم با کسب‌وکارهای محلی و کوچک آشنا شوند و خدمات خود را از این سرویس‌ها دریافت نمایند.

«نازنین دانشور» مدیرعامل تخفیفان در مورد این طرح به دیجیاتو گفت:«دماسنج شبیه به یک شبکه اجتماعی عمل می‌کند و تمامی کسب‌وکارهای آنلاین و آفلاین می‌توانند در آن فعالیت کنند.» او می‌گوید این پروژه قبل از شیوع کرونا در دستور کار تخفیفان بوده و با شیوع این ویروس سعی کرده‌اند این طرح را زودتر پیاده سازی نمایند.او با اشاره به قرنطینه خانگی مردم به دیجیاتو می‌گوید:

«با کمک دماسنج می‌توان نیازهای داخل خانه را به کمک کسب‌وکارهای مختلف در سراسر کشور تامین کرد؛ سرویس‌های حاضر در این بستر در تمامی زمینه‌ها فعالیت دارند و صرفا فروش کالا نیست.»

دماسنج یک پلتفرم اجتماعی در دل سایت تخفیفان است تا  کاربران تخفیف‌های خوب که متعلق به کسب‌‌وکارهای متننوع است را می‌توانند در آن تبلیغ بنمایند و به نوعی شبیه به یک شبکه اجتماعی اعلام تخفیف‌ها و خدمات کسب‌وکارها است. به نظر می‌رسد این سرویس در ابتدا قرار بوده برای کسب‌وکارها هزینه داشته باشد اما شرایط فعلی ایجاب کرده که تخفیفان استفاده از این طرح را لااقل برای مدتی رایگان نگه دارد.

مدیرعامل تخفیفان معتقد است این پروژه به کسب‌وکارهای آنلاینی که هزینه‌های سنگینی برای برندینگ خود نکرده‌اند و آنچنان بزرگ نیستند و همچنین فروشگاه‌های فیزیکی آفلاین کمک بزرگی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی