ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل برای مبارزه با کرونا بیش از 800 میلیون دلار کمک می‌کند

گوگل برای مبارزه با ویروس کرونا بیش از 800 میلیون دلار به شرکت ها و سازمان های بهداشتی اهدا می کند. این شرکت همچنین در هفته های آتی حداکثر 3 میلیون ماسک را به مرکز ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۹:۰۰

گوگل برای مبارزه با ویروس کرونا بیش از 800 میلیون دلار به شرکت ها و سازمان های بهداشتی اهدا می کند. این شرکت همچنین در هفته های آتی حداکثر 3 میلیون ماسک را به مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC) اهدا خواهد کرد.

«سوندار پیچای»، مدیرعامل گوگل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این شرکت در حال همکاری با تأمین کننده ای به نام Magid Glove & Safety است تا در هفته های آتی تولید ماسک را افزایش دهد. این شرکت همچنین قصد دارد با تبلیغات رایگان و کمک های نقدی، از شرکت های کوچک و متوسط، سازمان های بهداشتی و مؤسسات آموزشی حمایت کند.

گوگل بیش از 800 میلیون دلار به مبارزه با بیماری کووید 19 اختصاص داد

گوگل 250 میلیون دلار در قالب تبلیغات رایگان به سازمان جهانی بهداشت و دیگر آژانس های دولتی که در مورد بیماری کووید 19 اطلاع رسانی می کنند، کمک می کند. این شرکت همچنین 340 میلیون دلار اعتبار برای تبلیغ در Google Ads را به شرکت های کوچک و متوسط که در طول یک سال گذشته حساب کاربری فعال داشته اند، اختصاص داده است.

در عین حال مبلغ 20 میلیون دلار اعتبار برای سرویس Google Cloud به محققان و مؤسسات آموزشی که در مورد تولید واکسن، روش های درمان و زمینه های مرتبط تحقیق می کنند، تعلق خواهد گرفت.

علاوه بر گوگل، غول های فناوری دیگر نیز برای مبارزه با بیماری کووید 19 تلاش می کنند. اپل به تازگی سایت و اپلیکیشن غربالگری را راه اندازی کرد که کاربران می توانند به کمک آنها علائم بیماری را تشخیص دهند. کمپانی کوپرتینویی همچنین قصد دارد بیش از 10 میلیون ماسک مخصوص دستگاه تنفس مصنوعی را به بیمارستان های آمریکا و کشورهای اروپایی اهدا کند.

فیسبوک نیز همانند گوگل تبلیغات را برای سازمان جهانی بهداشت و مؤسسات دیگری که اطلاعات صحیح و دقیق در مورد ویروس کرونا منتشر می کنند، رایگان کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی