ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شمار قربانیان کرونا
علمی

سایه مرگ بر سر ایتالیا؛ شمار قربانیان کرونا از ۱۰ هزار نفر فراتر رفت

ایتالیا در روزهای جمعه و شنبه به ترتیب از درگذشت ۹۶۹ و ۸۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ خبر داده که بدترین آمار روزانه از زمان شیوع ویروس مهلک کرونا به شمار می رود. ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

ایتالیا در روزهای جمعه و شنبه به ترتیب از درگذشت ۹۶۹ و ۸۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ خبر داده که بدترین آمار روزانه از زمان شیوع ویروس مهلک کرونا به شمار می رود. با در نظر گرفتن این آمار شمار قربانیان کرونا در ایتالیا علی رغم قرنطینه ۱۶ روزه به بالای ۱۰ هزار نفر رسیده است.

ایتالیا به عنوان کانون ویروس کرونا در اروپا تدابیر شدیدی را برای جلوگیری از شیوع این ویروس اتخاذ کرده اما شمار قربانیان کماکان در حال افزایش است. نکته ناامید کننده در این کشور نرخ بالای مرگ و میر بر اثر کووید ۱۹ است که حتی از ۱۰ درصد هم فراتر رفته است. آمارهای منتشر شده نشان می دهد از مجموع ۹۲ هزار و ۴۷۲ کیس ثبت شده بالغ بر ۱۰ هزار و ۲۳ نفر جان خود را از دست داده اند که به معنی احتمال مرگ ۱۰.۸ درصدی است.

شمار قربانیان کرونا

شهروندان این کشور پس از کاهش نرخ مرگ در هفته گذشته امیدوار به رفع این سایه سیاه از سرشان بودند اما آمارهای جمعه و شنبه دوباره از اوج گرفتن این روند خبر می دهد. طی این دو روز در مجموع ۱۸۵۸ نفر جان خود را از دست دادند و این در حالی است که چین به عنوان کانون بحران در مجموع مرگ ۳۳۰۰ نفر از شهروندان را بر اثر کرونا تایید کرده است.

علاوه بر تلفات جانی، قرنطینه گسترده و تعطیلی کسب و کارها لطمه زیادی را به اقتصاد این کشور توریست پذیر وارد کرده اما «جوزپه کونته»، نخست وزیر ایتالیا روز گذشته از شهروندان خواست خود را برای باقی ماندن در خانه برای مدت طولانی تر آماده کنند.

شرایط بحرانی باعث شده ایتالیا، اسپانیا و فرانسه خواستار صدور مجوزی از سوی اتحادیه اروپا شوند که امکان صدور اوراق قرضه برای تامین هزینه های سنگین مقابله با کرونا را به آنها می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • XiiX
    XiiX | ۱۰ فروردین ۱۳۹۹

    نخست وزیر ایتالیا روز گذشته از شهروندان خواست خود را برای باقی ماندن در خانه برای مدت طولانی تر آماده کنند.

مطالب پیشنهادی