ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر 30S معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با چیپست کرین ۸۲۰ و دوربین ۴ گانه

تنها چند روز پس از رونمایی پرچمدار هواوی، حالا آنر هم از موبایل میان‌رده‌ی 30S رونمایی کرد. این محصول اگرچه قوی‌ترین عضو خانواده 30 آنر نیست اما مشخصات قابل توجهی مانند بدنه‌ای از شیشه و ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۲۲

تنها چند روز پس از رونمایی پرچمدار هواوی، حالا آنر هم از موبایل میان‌رده‌ی 30S رونمایی کرد. این محصول اگرچه قوی‌ترین عضو خانواده 30 آنر نیست اما مشخصات قابل توجهی مانند بدنه‌ای از شیشه و آلومینیوم دارد و به لطف چیپست «کرین ۸۲۰» از حالت 5G دوگانه بهره می‌برد.

آنر 30S به صفحه‌نمایشی لبه‌ تا لبه با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و اندازه ۶.۵ اینچ مجهز است که در گوشه‌ی سمت چپ آن می‌توان حفره دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی را مشاهده کرد. از سوی دیگر در کناره‌ی سمت راست این موبایل، سنسور اثر انگشت خازنی در داخل کلید پاور جاسازی شده است.

هیجان انگیز‌ترین بخش این موبایل میان‌رده مربوط به قاب پشتی دستگاه است؛ جایی که آنر ۴ سنسور دوربین را به کاربر این موبایل ۳۴۰ دلاری عرضه می‌کند. سنسور اصلی، ۶۴ مگاپیکسلی است و سپس یک ماژول ۸ مگاپیکسلی تله‌فتو در این موبایل قرار گرفته که می‌تواند تا ۳ برابر زوم اپتیکال و تا ۲۰ برابر زوم هیبرید را به ارمغان بیاورد. ماژول بعدی هم ۸ مگاپیکسلی و با لنز فوق عریض عرضه شده و در نهایت یک سنسور ۲ مگاپیکسلی برای سنجش عمق در این دستگاه به کار رفته است. آنچه عملکرد این ماژول‌ها را امیدوارکننده می‌کند، قرارگیری ISP 5.0 در چیپست اصلی این موبایل است. این نسخه از ISP یا «پردازشگر سیگنال تصویر» به گونه‌ای آماده شده که عملکردی در سطح پرچمدار را در دوربین این موبایل عرضه کند، مخصوصاً در لایه‌ی حذف نویز تصاویر.

اما در داخل دستگاه درخشان‌ترین بخش این موبایل همان چیپست کرین ۸۲۰ است که از پردازنده‌ای با معماری ۸ هسته‌ای بهره می‌برد. در این پردازنده، ۴ هسته‌ی A55 با فرکانس پردازشی ۱.۸۴ گیگاهرتز برای امور ساده‌تر و روزمره فعال هستند و ۴ هسته‌ی A76 نیز برای امور پیشرفته‌تر که البته سرعت فرکانس پردازشی در هسته‌های A76 بنا به موقعیت متفاوت خواهد بود. این چیپست همینطور یک پردازشگر گرافیکی ۶ هسته‌ای به نام Mali-G57 را در خود جا داده است.

در بخش نرم‌افزاری هم آنر این موبایل را با رابط کاربری «Magic UI» نسخه‌ی 3.1.1 عرضه می‌کند که پوششی است بر روی اندروید نسخه دهم. نکته قابل توجه دیگر در این موبایل، باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۴۰ واتی (با کابل) پشتیبانی می‌کند.

آنر 30S در رنگ‌های سیاه، آبی، سبز و یک نسخه با طرح گرادیان (تغییر رنگ در شرایط نور مختلف) عرضه می‌شود. قیمت نسخه پایه با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و رم ۸ گیگابایتی، حدود ۳۴۰ دلار و و نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی نیز حدود ۳۸۰ دلار ذکر شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Pool
    Pool | ۱۲ فروردین ۱۳۹۹

    بد ترین ملت دنیایم

  • Pool
    Pool | ۱۲ فروردین ۱۳۹۹

    تخمی ترین ملت دنیایم

  • aminaj
    aminaj | ۱۲ فروردین ۱۳۹۹

    متاسفانه با این قیمت دلار گوشی میان رده هم دست نیافتنی شده

  • mamad r€Za
    mamad r€Za | ۱۱ فروردین ۱۳۹۹

    خیلی ارزانه

مطالب پیشنهادی