ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسنپ سفارش‌های آنلاین از سوپرمارکت‌ها را در شهرهای بیشتری فعال می‌کند

اسنپ که اکنون در قالب یک سوپر اپلیکیشن در حال ارائه خدمات به کاربران است، اعلام می‌کند که به دلیل شیوع کرونا در کشور، می‌خواهد شهرهای بیشتری را به بخش خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها اضافه ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

اسنپ که اکنون در قالب یک سوپر اپلیکیشن در حال ارائه خدمات به کاربران است، اعلام می‌کند که به دلیل شیوع کرونا در کشور، می‌خواهد شهرهای بیشتری را به بخش خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها اضافه کند. به این ترتیب کاربران اسنپ می‌توانند بدون نیاز به خارج شدن از خانه،‌ از طریق سوپراپ اسنپ تمامی محصولات مورد نیاز خودشان را از نزدیک‌ترین سوپرمارکت محل کمتر از یک‌ساعت دم در تحویل بگیرند.

روابط عمومی اسنپ اعلام می‌کند که از ابتدای فروردین ماه، تیم عملیات اسنپ تلاش کرده است تا امکان خرید آنلاین از سوپرمارکت‌‌ها را در شهر قم فعال کند و به این ترتیب کمک‌حال ساکنان این شهر در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باشد.

این شرکت همچنین می‌گوید که در نظر دارد با افزایش تعداد سوپرمارکت‌های طرف‌ قرارداد در شهرهایی که هم‌اکنون امکان خرید آنلاین در آن‌ها فعال است، پوشش‌ ۱۰۰ درصدی اعمال کند تا ساکنان مناطق مختلف بتوانند بدون نیاز به خروج از خانه، در کمترین زمان ممکن، تمامی محصولات مورد نظرشان را در آدرس انتخابی‌شان تحویل بگیرند.

با اضافه شدن امکان خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها در شهر قم، حالا خرید آنلاین از سوپرمارکت در سوپر اپلیکیشن اسنپ، برای ساکنان شهرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، کرج و قم فعال است و به زودی در شهرهای دیگری مانند تبریز، کرمان و اهواز هم فعال خواهد شد.

خرید آنلاین از سوپرمارکت‌ها در سوپراپ اسنپ به ۲روش امکان پذیر است. یکی ورود به بخش «غذا» و دیگری «سوپرمارکت». با وارد شدن به بخش «غذا»، در قسمت دسته‌بندی‌ها می‌توانید گزینه سوپرمارکت را انتخاب کنید و سپس با ورود به هر کدام از سوپرمارکت‌های پیشنهادی، می‌توانید تمامی کالاهای مورد نظرتان را از بخش‌های گوناگون مانند لبنیات و بستنی، تنقلات، نوشیدنی، خواروبار و نان و غیره تا حتی انواع پروتئین، میوه‌ها و سبزیجات تازه به سبد خرید خود اضافه کنید.

در مورد گزینه «اسنپ‌مارکت» هم روال کار دقیقا به همین صورت است؛ با ورود به بخش «اسنپ‌مارکت» می‌توانید گزینه «سوپرمارکت، ارسال فوری» را انتخاب کنید و کالاهای مورد نظرتان را سفارش دهید. اسنپ در بیانیه خبری‌اش در همین رابطه می‌نویسد: «تنوع محصولات موجود در سوپرمارکت‌های طرف قرارداد اسنپ آنقدر زیاد است که شما را از مراجعه حضوری به هر فروشگاهی عملا بی‌نیاز می‌کند. همچنین از زمان ثبت سفارش، ‌ کالاهای مورد نظر شما کمتر از یک ساعت توسط پیک‌های اسنپ‌فود با رعایت اصول بهداشتی دم در تحویل‌ داده می‌شود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی