ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل سیستم عامل watchOS 7 را به حالت کودکان مجهز می‌کند

بر اساس اطلاعات جدیدی که از کدهای iOS 14 بدست آمده، سیستم عامل watchOS 7 به حالت کودکان مجهز می‌شود که دارای حلقه‌های فعالیت متفاوتی نسبت به مدل استاندارد است. والدین در این سیستم عامل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

بر اساس اطلاعات جدیدی که از کدهای iOS 14 بدست آمده، سیستم عامل watchOS 7 به حالت کودکان مجهز می‌شود که دارای حلقه‌های فعالیت متفاوتی نسبت به مدل استاندارد است. والدین در این سیستم عامل می‌توانند روی برخی قابلیت‌های اپل واچ کنترل داشته باشند.

اپل در سال جاری نسخه جدید سیستم عامل watchOS را عرضه می‌کند. این شرکت قصد دارد حالت کودکان را به watchOS 7 اضافه کند که برای ردیابی فعالیت کودکان کاربرد دارد و والدین می‌توانند فعالیت‌ها را کنترل و مدیریت کنند. کدهای iOS 14 خبر از این می‌دهند که کاربردهای متفاوتی برای حلقه‌های فعالیت و همچنین اهداف آن‌ها درنظر گرفته می‌شود.

حلقه‌های فعالیت برای افراد بالغ میزان کالری سوزانده شده (قرمز)، مدت زمان ورزش به دقیقه (سبز) و مدت زمان انجام حرکات ایستاده به ساعت (آبی) را به نمایش می‌گذارد. اپل واچ در حالت کودکان، روی میزان کالری سوزانده شده تمرکز نمی‌کند. در این حالت حلقه قرمز رنگ برای نمایش مدت زمان حرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سیستم عامل watchOS 7

با توجه به این موضوع، اگر هدف در حالت استاندارد سوزاندن 500 کالری باشد، در حالت کودکان هدف 90 دقیقه ورزش است. با این کار کودکان روی فعالیت تمرکز می‌کنند و توجهی به میزان کالری که می‌سوزانند، ندارند.

اپل واچ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در جهان است و کودکان زیادی از آن استفاده می‌کنند. حال با اضافه شدن حالت کودک، این پیش‌بینی وجود دارد که فروش این محصول افزایش قابل توجهی داشته باشد چراکه به این شکل، اپل واچ کنترل‌های بیشتری به والدین نیز می‌دهد. برای مثال می‌توان برخی ویژگی‌های این ساعت هوشمند برای مدت زمان معینی غیرفعال کرد. انتظار می‌رود این قابلیت در سیستم عامل iOS 14 نیز حضور داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی