ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی با فروش ۴۴ میلیون موبایل پرچمدار در سال ۲۰۱۹ رکورد خود را شکست

در حالی که تحریم‌های ایالات متحده، هواوی را با مشکلاتی مواجه کرده، فروش و درآمد این شرکت چینی در سال گذشته میلادی رکورد زده‌اند. در سال 2019 بیش از 44 میلیون گوشی پرچمدار هواوی فروخته ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

در حالی که تحریم‌های ایالات متحده، هواوی را با مشکلاتی مواجه کرده، فروش و درآمد این شرکت چینی در سال گذشته میلادی رکورد زده‌اند. در سال 2019 بیش از 44 میلیون گوشی پرچمدار هواوی فروخته شده است.

این شرکت سال گذشته میلادی موفق به فروش 240 میلیون گوشی هوشمند در بازار جهانی شد که یک رکورد محسوب می‌شود. هواوی به تازگی بالاترین میزان درآمد و سود خود را گزارش کرده. شرکت چینی در گزارش خود به تعداد گوشی‌های پرچمداری که در سال 2019 به فروش رسانده نیز اشاره داشته است.

در فاصله ژانویه تا دسامبر 2019، 44 میلیون گوشی پرچمدار هواوی به فروش رسیده. این موضوع خبر از افزایش محبوبیت گوشی‌های سری P و میت این برند در بازار جهانی می‌دهد. فروش پرچمداران این برند نسبت به سال 2018، رشدی 53 درصد را تجربه کرده. هواوی در سال 2018 موفق به فروش 28.7 میلیون گوشی پرچمدار شده بود.

گوشی‌های سری هواوی P30 نقش بزرگی در رشد فروش پرچمداران این برند داشته‌اند. فروش این محصولات 8 ماه پس از عرضه به بازار، به 20 میلیون دستگاه رسید. هواوی آماری از میزان فروش گوشی‌های سری میت 30 منتشر نکرده، اما انتظار می‌رود فروش بسیار کمتری نسبت به پرچمداران نیمه اول 2019 این برند داشته باشند.

گوشی‌های سری میت 30 فاقد سرویس‌های گوگل هستند و این موضوع خود مانع از عرضه آن‌ها در بسیاری از کشورها شده. هواوی برای افزایش فروش محصولات خود به بازار چین وابسته است، البته گوشی‌های سری P40 وضعیت آن را بهبود می‌دهند.

اگرچه گوشی‌های سری هواوی P40 فاقد سرویس‌های گوگل هستند، اما چندین اپراتور در کشورهای اروپایی آن‌ها را به فروش می‌رساند. هواوی این محصولات خود را به اپ گالری مجهز کرده که به عنوان رقیبی برای گوگل پلی استور و اپ استور اپل شناخته می‌شود. این گوشی‌های هوشمند از سخت افزار قدرتمندی بهره می‌برند و به دوربین‌های بسیار قدرتمندی مجهز شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی