ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی بلک شارک 3
موبایل

کالبدشکافی گوشی شیائومی بلک شارک 3 خبر از لوله‌های حرارتی دوگانه می‌دهد

شکی نیست که گوشی های گیمینگ از هیجان انگیزترین ها برای کالبد شکافی هستند. کانال یوتیوب مشهور JerryRigEverything اخیراً گوشی شیائومی بلک شارک 3 را باز کرده تا با جزئیات طراحی داخلی آن آشنا شویم. گوشی ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

شکی نیست که گوشی های گیمینگ از هیجان انگیزترین ها برای کالبد شکافی هستند. کانال یوتیوب مشهور JerryRigEverything اخیراً گوشی شیائومی بلک شارک 3 را باز کرده تا با جزئیات طراحی داخلی آن آشنا شویم.

گوشی بلک شارک 3 از دو لوله دفع حرارت مسی در دو طرف مادربرد بهره می برد. اما پیش از دسترسی به این بخش باید شیشه کمانی شکل با ظاهری شبیه به X را با حرارت دادن و استفاده از یک ابزار تیز مثل کاتر از پشت گوشی را جدا کنید. دسترسی به باتری هم فرایند پیچیده ای دارد و باید نمایشگر هم با کمک گرما از جای خود خارج شود.

یکی از نکات جالب شیائومی بلک شارک 3، طراحی خاص باتری آن است. ظاهراً کمپانی چینی به این دلیل از دو باتری جداگانه بهره برده که شارژ بسیار سریع 65 واتی ممکن شود. علاوه بر شیائومی، کمپانی های اوپو و وان پلاس هم راهکارهای مشابه را در پیش گرفته اند. شیائومی در گوشی گیمینگ خود تعداد بسیاری زیادی پیچ به کار برده که برخی از آنها ظاهر عجیب و غریب و خاصی دارند.

جدیدترین گوشی گیمینگ شیائومی به چیپست اسنپدراگون 865 مجهز شده و از 8 یا 12 گیگابایت رم در کنار 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. دوربین اصلی گوشی سه گانه است اما همان طور که در ویدیو هم مشاهده می شود هیچ کدام از حسگرها از لرزشگیر تصویر اپتیکال بهره نمی برند. نمایشگر بلک شارک 3 ابعاد بسیار بزرگ 6.67 اینچی با پنل امولد دارد و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسلی را ارائه می دهد.

در قاب کناری گوشی هم دو کلید تریگر ویژه قرار داده شده که خیال گیمرها را از بابت کنترل راحت تر در بازی ها آسوده می کند. در نهایت باید اشاره کرد که مدل با ترکیب رم و حافظه داخلی 8/128 گیگابایتی این گوشی تنها از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می کند در حالی که به گفته شیائومی مدل های دیگر با پشتیبانی از شارژ 65 واتی در عرض 38 دقیقه تا 100 درصد شارژ می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۴ فروردین ۱۳۹۹

    تو بازار ایران هم موجود میشه بلک شارک ۳؟؟؟

  • _armyn
    _armyn | ۱۴ فروردین ۱۳۹۹

    چ تکنولوژی پیچیده ای داره شیامی! درد و بلای تمام شرکتهای اندرویدی پیشرفته و عامیخته با نوآوری بخوره تو سر تیم کوک و شرکتش

مطالب پیشنهادی