ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۲۰
تکنولوژی

انتشار نتایج بنچمارک گلکسی نوت 20 پلاس 5G پیش از رونمایی رسمی

در حالی که هنوز چند ماهی به رونمایی از گوشی های جدید سری گلکسی نوت سامسونگ باقی مانده اما نتایج بنچمارک گیکبنچ گلکسی نوت 20 پلاس 5G برای اولین بار منتشر شده که برخی از ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

در حالی که هنوز چند ماهی به رونمایی از گوشی های جدید سری گلکسی نوت سامسونگ باقی مانده اما نتایج بنچمارک گیکبنچ گلکسی نوت 20 پلاس 5G برای اولین بار منتشر شده که برخی از ویژگی های آن را آشکار می کند.

بر اساس این بنچمارک گوشی پرچمدار آتی سامسونگ با کد SM-N986U مشخص شده که با کد تخصیص داده شده به گلکسی نوت 10 پلاس 5G یعنی SM-N976U مطابقت دارد. همچنین در بخش مرتبط با نام ماردبرد، عبارت «kona» به چشم می خورد که اشاره به چیپست اسنپدراگون 865 دارد. به این ترتیب به نظر می رسد مشابه با گلکسی نوت 10 پلاس 5G، این مدل هم ویژه بازار ایالت متحده باشد؛ چرا که سامسونگ در بیشتر بازارهای دیگر گوشی های پرچمدار خود را با چیپست اگزینوس روانه بازار می کند.

یکی از دیگر مشخصاتی که در این بنچمارک به آن اشاره شده رم 8 گیگابایتی است که کمی عجیب به نظر می رسد. نسخه 5G گلکسی اس 20 از 12 گیگابایت رم بهره می برد. به همین دلیل شاید گلکسی نوت مورد بحث یک نمونه اولیه باشد و در نهایت با عرضه این گوشی به بازار شاهد مدل هایی با رم بالاتر از 8 گیگابایت باشیم. علاوه بر این از یاد نبریم که شاید در نهایت نتایج این بنچمارک تقلبی باشد چرا که پیش از این هم انتشار نسخه های تقلبی از بنچمارک های گیک بنچ سابقه داشته است.

گلکسی نوت 20 پلاس 5G

همان طور که انتظار می رود گلکسی نوت 20 پلاس با اندروید 10 همراه می شود و اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که از پوسته One UI 2.5 بهره مند خواهد بود. نتایج بنچمارک تازه منتشر شده نشان می دهند که گلکسی نوت 20 پلاس در امتیازهای تک هسته ای و چند هسته ای، اندکی از گلکسی اس 20 اولترا 5G عملکرد بهتری دارد. با این حال باید اشاره کنیم که معمولاً امتیازهایی که توسط نسخه های عرضه نشده گوشی ها ثبت می شوند در محصولات نهایی دست نیافتنی هستند و انتظار می رود کارایی سری گلکسی نوت 20 نزدیک به سری گلکسی اس 20 باشد.

تصویر تیتر مطلب مربوط به گلکسی نوت 10 پلاس است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی