ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هدفون سونی WF-XB700
تکنولوژی

رونمایی سونی از یک هدفون کاملاً بیسیم و یک هدفون روگوشی بیسیم

سونی از دو هدفون بلوتوث جدید رونمایی کرده است. مدل WF-XB700 یک هدفون کاملا بیسیم با قیمت نه چندان بالا است و مدل WH-CH710N هم نمونه ای بهبود یافته از مدل قدیمی تر هدفون های روگوشی شرکت ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

سونی از دو هدفون بلوتوث جدید رونمایی کرده است. مدل WF-XB700 یک هدفون کاملا بیسیم با قیمت نه چندان بالا است و مدل WH-CH710N هم نمونه ای بهبود یافته از مدل قدیمی تر هدفون های روگوشی شرکت ژاپنی به حساب می آید.

هدفون سونی WF-XB700

مدل WF-XB700 از سری محصولات صوتی Extra Bass سونی به حساب می آید. ظاهر این هدفون بسیار شبیه به هدفون پرچمدار 1000XM3 است. سونی WF-XB700 به لطف بهره مندی از گواهینامه استاندارد IPX4 در مقابل نفوذ عرق بدن مقاومت می کند با این حال فاقد حلقه های ویژه ای است که در برخی از هدفون های دیگر برای محکم کردن در گوش در زمان فعالیت های ورزشی به چشم می خورد.

بر خلاف مدل پرچمدار 1000XM3، هدفون کاملاً بیسیم سونی WF-XB700 فاقد قابلیت حذف نویز فعال است. علاوه بر این برخلاف مدل بالاتر از ویژگی تشخیص ژست ها بی بهره است و در عوض به کلیدهای فیزیکی مجهز شده است. شارژدهی باتری این مدل هم متفاوت است. WF-XB700 با یک بار شارژ تا 9 ساعت (در مقابل 6 ساعت در مدل پرچمدار) شارژ دهی دارد و باکس شارژ آن هم 9 ساعت شارژ دهی بیشتر را فراهم می کند. به این ترتیب با شارژدهی کلی 18 ساعته، حدود 6 ساعت کمتر از مدل پرچمدار دوام می آورد. این هدفون با قیمت 130 دلار به فروش می رسد و در رنگ های مشکی و آبی روانه بازار می شود.

هدفون سونی WH-CH710N

هدفون بیسیم سونی WH-CH710N نسخه به روز شده ای از مدل قدیمی تر WH-CH700N است. مدل جدید از میکروفن دوگانه بهره می برد و به همین دلیل قابلیت حذف نویز آن در مقایسه با قبل بهبود یافته است. WH-CH710N هم مشابه قبل شارژدهی باتری 35 ساعته دارد و از نظر طراحی هم تغییراتی را تجربه کرده تا بیشتر از قبل به دیگر هدفون های معمول سونی شباهت داشته باشد.

هدفون بیسیم سونی WH-CH710N با قیمت 200 دلار و در رنگ های مشکی، سفید و آبی به فروش می رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی