ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویروس کرونا
علمی

آمار ابتلا به ویروس کرونا در جهان از یک میلیون نفر فراتر رفت

آمار جهانی ابتلا به ویروس کووید-19 در جهان از یک میلیون نفر هم فراتر رفته و این ویروس تاکنون بیش از 50 هزار نفر را در سراسر جهان به کام مرگ کشانده است. با این ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

آمار جهانی ابتلا به ویروس کووید-19 در جهان از یک میلیون نفر هم فراتر رفته و این ویروس تاکنون بیش از 50 هزار نفر را در سراسر جهان به کام مرگ کشانده است. با این حال بیش از 200 هزار نفر بهبود یافته اند.

این در حالی است که بر اساس گزارش ها، شیوع ویروس کرونا در بسیاری از کشورها هنوز به اوج نرسیده است. در حال حاضر ایالات متحده با بیش از 230 هزار مورد ابتلای تشخیص داده شده، در صدر قرار دارد اما بیشترین تعداد قربانیان مربوط به ایتالیا با بیش از 13 هزار مورد فوت است. چین که نقطه آغاز شیوع ویروس کرونا بود اکنون با بیش از 80 هزار نفر مبتلا در رتبه چهارم کشورهای آلوده قرار گرفته و به نظر می رسد موفق شده تا حد زیادی این ویروس را در خاک خود کنترل کند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت تا روز 14 فروردین 98 در ایران بیش از 50 هزار نفر به این ویروس آلوده شده و 3160 نفر جان باخته اند. تعداد کل بهبود یافتگان نیز بیش از 16 هزار نفر اعلام شده است.

تمامی این آمارها در حالی است که بسیاری از بیماران همچنان بدون علائم بیماری هستند یا نشانه های خفیفی از خود بروز می دهند. به همین دلیل تصور می شود آمار واقعی مبتلایان در سطح جهان فراتر از این باشد.

در مورد کرونا بیشتر بدانید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی