ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زد فلیپ
موبایل

بخش موبایل سامسونگ می‌خواهد پنل نمایشگر تاشو تولید کند

گزارشی جدید از تولید پنل تاشو توسط بخش موبایل سامسونگ خبر می‌دهد. این پنل بدون کمک سامسونگ دیسپلی به تولید خواهد رسید. شرکت کره‌ای سامسونگ زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هریک از آن‌ها، وظایف مشخصی را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

گزارشی جدید از تولید پنل تاشو توسط بخش موبایل سامسونگ خبر می‌دهد. این پنل بدون کمک سامسونگ دیسپلی به تولید خواهد رسید.

شرکت کره‌ای سامسونگ زیرمجموعه‌های زیادی دارد که هریک از آن‌ها، وظایف مشخصی را برعهده دارند. برای مثال سامسونگ دیسپلی نمایشگرهای موردنیاز گوشی‌ها، تلویزیون‌ها، مانیتورها و سایر محصولات آن را تولید می‌کند.

به تازگی گزارشی از کره جنوبی منتشر شده که به توسعه پنل تاشو توسط بخش موبایل سامسونگ اشاره می‌کند. هدف از این اقدام، کاهش هزینه‌ تولید نمایشگر و همچنین امکان استفاده از آن در محصولات مقرون به صرفه است.

گلکسی زد فلیپ

بر اساس این گزارش، سامسونگ الکترونیک با چندین شرکت تولیدکننده شیشه تاشو ارتباط برقرار کرده. در صورت همکاری با چند تولیدکننده، می‌توان رقابت میان آن‌ها را افزایش داد که نتیجه آن، کاهش قیمت نهایی است. علاوه بر این، فناوری‌های مربوط به آن نیز با گذر زمان بهبود پیدا می‌کنند. در حال حاضر گوشی‌های تاشو مانند گلکسی زد فلیپ، از یک پنل شیشه‌ای بسیار نازک بهره می‌برند که بخاطر ضخامت کم بجای شکستن، خم می‌شود.

سامسونگ الکترونیک اعتقاد دارد که سامسونگ دیسپلی نمی‌تواند پنل ضخیم‌تر اما انعطاف‌پذیر تولید کند. شیشه‌های تاشو قیمت بسیار بالایی دارند. برای مثال پنل شیشه‌ای گلکسی زد فلیپ قیمتی برابر با 40 دلار دارد، در حالی که گلس گوشی‌های استاندارد با قیمتی نزدیک به 2 دلار فروخته می‌شوند.

هدف این شرکت کره‌ای، کاهش هزینه‌ها و همچنین فشار کمتر به سامسونگ دیسپلی است. علاوه بر این، قصد دارد کیفیت و عملکرد آن‌ها را در حد مطلوب نگه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی