ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

برترین گوشی های بنچمارک انتوتو
تکنولوژی

لیست برترین گوشی‌های ماه مارس به انتخاب انتوتو منتشر شد؛ اوپو در صدر

اپ بنچمارک انتوتو به عنوان یک معیار برای سنجش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. این اپلیکیشن هر ماه دو لیست مختلف از قدرتمندترین گوشی‌‌های پرچمدار و میان‌رده را منتشر می‌کند تا کاربران توانمندترین گوشی ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

اپ بنچمارک انتوتو به عنوان یک معیار برای سنجش قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شود. این اپلیکیشن هر ماه دو لیست مختلف از قدرتمندترین گوشی‌‌های پرچمدار و میان‌رده را منتشر می‌کند تا کاربران توانمندترین گوشی موجود در بازار را بشناسند. بر اساس لیست ماه مارس سال ۲۰۲۰، گوشی اوپو فایند X2 پرو توانسته بر جایگاه اول قرار گیرد.

تا ماه گذشته بیشتر گوشی‌های موجود در این لیست، پرچمداران سال گذشت بودند که اکثرا از اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بهره می‌بردند. به همین دلیل نمی‌توانستیم پرچمداران امسال را محکی اساسی بزنیم. لیست این ماه اما اکثرا از پرچمداران سال جدید تشکیل شده است و از همین رو، چیپست جدید کوالکام، به خوبی عیار خود را نشان می‌دهد. اوپو فایند X2 پرو به عنوان رتبه اول این لیست، تنها گوشی هوشمندی است که از مرز امتیازی ۶۰۰ هزار می‌گذرد که البته با رقیب خود فاصله آن چنانی ندارد.

انتوتو

همچنین نکته‌ای که از اهمیت بالایی برخوردار است، بهره‌مند بودن ۳ گوشی اول این لیست (اوپو فایند X2 پرو، شیائومی می ۱۰ پرو و اوپو فایند X2) از حافظه پرسرعت UFS 3.0 و رم LDDRP5 است که برتری قابل توجهی را برای آن‌ها به ارمغان آورده است. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که انتوتو به طور متوسط هزار گوشی از هر مدل را تست کرده تا به نتیجه‌ای قابل استناد دست یابد.

انتوتو

اپ بنچمارک انتوتو از میان‌رده‌ها نیز غافل نشده و لیستی مجزا به صورت ماهانه برای آن‌ها منتشر می‌کند. صدر این لیست نیز به کمپانی اوپو و گوشی رینو ۳ 5G اختصاص داده شده است. نکته جالب، بهره‌مندی این گوشی از چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1000L است که رقبای اگزینوسی و اسنپدراگونی خود را نابود کرده و با اختلافی زیاد، تنها گوشی میان‌رده‌ای بوده که از مرز امتیازی ۴۰۰ هزار گذشته است. این گوشی حتی از نسخه پرو خود که از چیپست اسنپدراگون 765G بهره می‌برد نیز قدرتمندتر بوده و عجیب است که چرا نسخه معمولی، نسخه پرو نام نگرفته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ℳԊT
    ℳԊT | ۱۹ فروردین ۱۳۹۹

    گوشی فقط GLX !

  • Mohamad Hashemi
    Mohamad Hashemi | ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

    شیائومی واقعا ترکونده! البته توی ایران همه فقط سامسونگ و اپل رو میشناسن و بعضا هرکی پولش یکم کمتره هواوی، یجا میگی شیائومی اکثرا برند قابلی نمیدونن درصورتی ک دردنیا سومین برند تولید کننده هستش.

  • aaaa
    aaaa | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

    اینجا چرا اسم هواوی p30 pro نیست؟?از خیلی ازینا برتره ک اینجاست!?

    • mahseyn
      mahseyn | ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

      از هیچکدوم از لیست اول بهتر نیست

مطالب پیشنهادی