ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

می ایر 2S
تکنولوژی

شیائومی می ایر 2S معرفی شد؛ هدفون کاملاً بی سیم با شارژدهی ۲۴ ساعته

کمپانی شیائومی از جدیدترین هدفون کاملا بی سیم خود به نام می ایر 2S رونمایی کرده است. این هدفون با هدف بهبود شارژدهی و کیفیت صدا به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند جایگزینی ارزان‌قیمت برای ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

کمپانی شیائومی از جدیدترین هدفون کاملا بی سیم خود به نام می ایر 2S رونمایی کرده است. این هدفون با هدف بهبود شارژدهی و کیفیت صدا به بازار عرضه می‌شود و می‌تواند جایگزینی ارزان‌قیمت برای دیگر هدفون‌های بی سیم بازار باشند.

شیائومی می ایر 2S تنها با هدف بهبود نسل قبلی به بازار عرضه شده و بر اساس مشخصات فنی آن می‌توان گفت که در این امر موفق شده است. این هدفون‌ها از درایور‌های صوتی بزرگ ۱۴.۲ میلی‌متری بهره می‌برند و از کدک LHDC پشتیبانی می‌کنند. این کدک جایگزینی متن‌باز برای کدک اختصاصی aptx-HD کمپانی کوالکام بوده که همزمان با انتشار اندروید ۱۰، در اختیار سازندگان گوشی هوشمند قرار گرفته است.

می ایر 2S

از دیگر ویژگی‌های جدید هدفون‌های واقعا (کاملا) بی سیم می ایر 2S، دریافت سیگنال‌های صوتی مجزا توسط هر دو دو گوشی است. تا پیش از این و در نسل‌های قدیمی‌تر هدفون‌های بی سیم شیائومی، یک ایرباد نقش گیرنده اصلی سیگنال صوتی را ایفا و ایرباد دیگر با اتصال به ایرباد گیرنده، سیگنال را دریافت می‌کرد. این فرایند در می ایر 2S دگرگون شده و اکنون هر ایرباد به صورت مجزا به گوشی هوشمند متصل شده و در نتیجه مشکلانی نظیر تاخیر در دریافت صدا، به کلی از بین می‌رود. همچنین از این پس می‌توان هر ایرباد را به صورت جداگانه استفاده کرد و دیگر ملزم به استفاده از ایرباد گیرنده نیستید.

شیائومی برای می ایر 2S از تکنولوژی حذف نویز فعال محیط استفاده نکرده است، ولی به جای آن به کمک میکروفون‌ها سعی دارد صدای اطراف را در حین تماس کاهش دهد. هدفون بی سیم شیائومی از فرامین لمسی برای پخش یا توقف موسیقی و همچنی کم و زیاد کردن بلندی صدا نیز پشتیبانی می‌کند. داخل هر ایرباد یک سنسور IR قرار دارد که در صورت خارج شدن از گوش، پخش موسیقی را متوقف می‌کند.

می ایر 2S

یکی دیگر از ویژگی‌های شیائومی می ایر 2S، تعامل عمیق آن با رابط کاربری اختصاصی MIUI است. کاربران می‌تواند به کمک فرامین صوتی، دستیار هوشمند Xiao AI را احضار کنند یا به محض باز کردن درب کیس هدفون‌ها، آن را به گوشی‌های شیائومی متصل کنند (مشابه عمل اتصال ایرپاد به آیفون). کیس این هدفون از شارژ بی‌سیم مبتنی بر تکنولوژی چی (Qi) و درگاه USB-C نیز پشتیبانی می‌کند. میزان شارژدهی می ایر 2S بر اساس گفته‌های شیائومی ۵ ساعت است که اگر باتری کیس را در نظر بگیریم، به ۲۴ ساعت نیز می‌رسد.

شیائومی قصد دارد از ۵ روز دیگر هدفون‌های بی سیم می ایر 2S خود را با قیمت ۵۶ دلار به بازار عرضه کند. در آخر گفتنی است این هدفون‌ها ابتدا در چین و سپس در بازار‌های بین‌المللی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr Ali
    Mr Ali | ۱۶ فروردین ۱۳۹۹

    به به ??

مطالب پیشنهادی